Asus WLAN PCI Card WL-138G Vista Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

brampower

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2005
Hallo.
Ik heb problemen met mijn Asus Wireless Lan PCI Card WL-138G.

Ik heb en dual boot ( Windows XP en Windows Vista ).
In Windows XP kan ik de drivers gewoon installeren , en word de netwerkkaart ook gevonden.

Daar , in Windows Vista kan ik de drivers NIET installeren ( compatibiliteitsprobleem ) , en de kaart ZELF staat ook helemaal niet in de lijst bij Device Manager.

Wel staat er een onherkenbaar apparaat , wat ik dus denk wat mijn netwerk kaart is , maar daar kan ik weinig mee (toch?)

Weet iemand of ik hem aan de praat kan krijgen ?

BVD , Bram

Al op de site van Asus gekeken of er een Vista-driver beschikbaar is?

Zo niet, dan zul je waarschijnlijk moeten wachten tot Asus met een Vista-driver komt.

Uiteraard had ik dat al gedaan , maar die stond er niet.

Ik heb nog even wat zelf geklungelt, en ik schrijf dit bericht nu in Windows Vista :D

Ik heb mijn Laptop aan het Draadloze Netwerk gekoppelt , toen mijn PC via een kabel aan mijn Laptop gekoppelt , toen het internet via de Laptop naar mijn PC gestreamed , en toen met Windows Update automatisch de Drivers laten downloaden , en het werkt !! :D

Alsnog , bedankt voor de reply :)

Beetje omslachtig, maar ja, goed dat het werkt. Nou moet Asus nog ff voor een driver-update komen. Is wel zo handig in het vervolg. :D

Nee, er zijn meerdere fabrikanten die nog geen Vista-drivers klaar hebben liggen voor sommige van hun producten. Is gewoon een kwestie van tijd. Vista is nog nieuw namelijk. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan