asus x50n

• Onderwerp starter Onderwerp starter arvid
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

arvid

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
heb een probleem met het online komen de asus laptop is uitgerust met een fn knop als je deze indrukt samen met f2 dan kom je online maar dat doet die niet meer.
het probleem deed zich ineens voor gewoon afgesloten en mijn zoon wilde hem weer aanzetten toen deed die niks meer,ook niet als je dubbel klikt op het icoontje.
heb tenslotte alles eraf gehaald en vista eropnieuw opgezet hielp dus ook niet,stuurprogamma's opgehaald ook voor de netwerkkaart,netwerkkaart er opnieuw opgezet ik weet het niet meer mischien de netwerkkaart kapot?
met een kabel werkt die wel gewoon en met de rest van de computers is er niets aan de hand.
heb op het internet ook gelezen dat er meerdere mensen het zelfde probleem hebben maar echte oplossing heb ik zo niet kunnen vinden.
ben eral 4 dagen mee bezig dus kan niet zeggen dat ik het bijltje er gauw bij neer gooi.
dus bij deze wilde ik jullie vragen om a.u.b mij te helpen bij voorbaat dank.

Hoi,

Je zal het wel gecontroleerd hebben maar staat de mechanische schakelaar wel aan tenminste als die er op zit.

Er zit geen mechanische schakelaar op voor zover als ik weet, je hebt de F2 toets die het dus niet doet en het "zendicoontje" wat niet in beeld verschijnt of heel snel weer verdwijnt en dus niet om te zetten is naar de goede kant.

Hoi,

Ik weet niet welke x50 je precies hebt maar deze heeft hem wel aan de voorkant.

Dank je wel voor het antwoord, na even zoeken en toch voor de zekerheid kijken, vonden we aan de linker zijkant een heel klein schuifknopje, en na even daar mee gewiebelt te hebben, vroeg het ineens om een sleutel.
Deze opgezocht op router, maar dat paste op de één of andere manier niet, nu alles er weer af gegooid en alles opnieuw erop gezet, omdat we er al een paar dagen mee bezig waren en natuurlijk wat dingen hadden bijgevoegd en afgehaald.
En dan maar hopen dat alles het weer gaat doen.
Gaat dit keer toch het gezegde wat betreft haarkleur en vrouwen op :-)

Hoi,

Ik hoop het ook dat het nu goed gaat ,en ach haarkleur zegt niets we hebben allemaal wel eens dat we wat over het hoofd zien.:thumb:

En ja hoor, het werkt allemaal weer, nog bedankt voor de tip, dit is iets wat we nooit meer vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan