Asus x71sl - verbinden met hdmi met - philips 42pfl3312/10

Status
Niet open voor verdere reacties.

zulfikar

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Beste Help-Mij'ers,

Ik heb een probleem met het verbinden van mijn Asus x71SL met mijn Philips 42pfl3312/10 televisie. vroeger kon ik het gewoon, maar nu opeens niet meer, ik denk dat ik wat gewijzigd had aan de NVIDIA-configuratie, maar na een harde reset is het zelfs niet meer opgelost.

Ik ben er heel lang mee bezig geweest en veel op google gezocht, maar kon maar niks vinden, dus probeer ik dit nu met een beetje hoop op een oplossing.

Zoals aangegeven heb ik een Asus x71SL laptop dat ik wil verbinden met mijn Philips 42pfl3312/10 televisie door middel van een HDMI kabel. Er is niks aan het HDMI kabel, omdat ik pas vandaag een nieuwe hebt gekocht en ik eerder ook al 1 had.

Met vriendelijke groeten,

Zulfikar

Check even via je Nvidia control panel of je kaart wel geactiveerd word met HDMI zodra je de kabel inplugged.

Had gehoopt dat je dit niet zou vragen.

Ik heb zelf een ATI kaart en werk met het ATI Catalyst Control Center, Nvidia ken ik niet.

Hoogwaarschijnlijk staat het icoontje ervan in je taakbalk, anders zoek je gewoon even op het keyword Nvidia via zoeken van windows.

Ga gewoon even neuzen door het programma dan kom je er vast wel achter.

Sorry dat ik je niet verder kan helpen, alsnog suc6 :thumb:

Bedankt voor de snelle reacties, ik zal wel ff zoeken....:D

Klik met rechts op je bureaublad. Als het goed is staat er een optie "NVDIA-configuratiescherm" in het menuutje. Je zal dan naar optie "Setup multiplemonitors" moeten kijken.

Ik heb gekeken, als ik de kabel erin stop krijg ik meer instellingen bij NVIDIA-configuratie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan