Beste kenners,
Heb een Asus VN90 series notebook die af en toe een raar geluid maakt (vermoedelijk de processor). Opgestuurd naar Asus en kreeg de volgende reactie!
De volgende reparatie kan niet binnen de gestelde termijn worden gerepareerd:
RMA Nummer: NLA1013141
Serie Nummer: 93N0AS21723312C
Wij kunnen u daarom een andere oplossing aanbieden.
U kunt een deel van uw geld terug kan krijgen (creditatie). Het bedrag wat u terug kan krijgen ligt aan de leeftijd van uw notebook. Wij kijken naar wat de distributeur heeft betaald en storten daar een bepaald percentage van terug aan de distributeur. De distributeur zal dan het bedrag overmaken naar de winkel waar u de notebook gekocht heeft. Bij de winkel kunt u dan een nieuwe notebook uitzoeken.
Leeftijd tegenover percentage.
0-6 maand oud 100%
6-12 maand oud 80%
12-24 maand oud 60%
24-36 maand oud 50% (alleen bij apparaten met 3 jaar garantie mogelijk)
**Een kopie van de factuur is vereist indien u voor creditatie kiest**
Mocht u akkoord gaan met deze optie dan dient u tevens rekening te houden met de verwerkingstijd van 3 tot 4 weken.
Let op, uw reparatie is nog niet stop gezet en we wachten op uw antwoord. Mochten we binnen 7 dagen nog geen antwoord van u ontvangen hebben zal het notebook doorgaan met het reguliere reparatieproces. U zult dan uw orginele notebook terugontvangen.
Met vriendelijke groet,
Asus Holland B.V.
Hij is 8 maanden oud.
Mijn vraag is dan ook: wat is wijsheid? Heb het product met veel korting gekocht (via iemand die bij mediarkt inkoop werkt)
Krijg ik dan 80% van de inkoopprijs terug, of 80% van de prijs van de winkelwaarde?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Alvast bedankt!
Roderik
Heb een Asus VN90 series notebook die af en toe een raar geluid maakt (vermoedelijk de processor). Opgestuurd naar Asus en kreeg de volgende reactie!
De volgende reparatie kan niet binnen de gestelde termijn worden gerepareerd:
RMA Nummer: NLA1013141
Serie Nummer: 93N0AS21723312C
Wij kunnen u daarom een andere oplossing aanbieden.
U kunt een deel van uw geld terug kan krijgen (creditatie). Het bedrag wat u terug kan krijgen ligt aan de leeftijd van uw notebook. Wij kijken naar wat de distributeur heeft betaald en storten daar een bepaald percentage van terug aan de distributeur. De distributeur zal dan het bedrag overmaken naar de winkel waar u de notebook gekocht heeft. Bij de winkel kunt u dan een nieuwe notebook uitzoeken.
Leeftijd tegenover percentage.
0-6 maand oud 100%
6-12 maand oud 80%
12-24 maand oud 60%
24-36 maand oud 50% (alleen bij apparaten met 3 jaar garantie mogelijk)
**Een kopie van de factuur is vereist indien u voor creditatie kiest**
Mocht u akkoord gaan met deze optie dan dient u tevens rekening te houden met de verwerkingstijd van 3 tot 4 weken.
Let op, uw reparatie is nog niet stop gezet en we wachten op uw antwoord. Mochten we binnen 7 dagen nog geen antwoord van u ontvangen hebben zal het notebook doorgaan met het reguliere reparatieproces. U zult dan uw orginele notebook terugontvangen.
Met vriendelijke groet,
Asus Holland B.V.
Hij is 8 maanden oud.
Mijn vraag is dan ook: wat is wijsheid? Heb het product met veel korting gekocht (via iemand die bij mediarkt inkoop werkt)
Krijg ik dan 80% van de inkoopprijs terug, of 80% van de prijs van de winkelwaarde?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Alvast bedankt!
Roderik
Laatst bewerkt door een moderator: