Atapi.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

BAD

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
59
Ik heb geprobeerd sp2 te installeren maar ik kreeg de volgende fout melding
kan atapi sys niet vinden moet de installatie verder gaan of annuleren ik weet niet wat er gebeurd als ik verder ga dus ik heb geanuleerd
atapi zou in windows/system 32 moeten staan maar dat is bij mij niet te vinden, kan ik de installatie toch verder laten gaan, of weet iemand waar ik de verloren file vandaan kan halen

goede raad kan ik nu goed gebruiken.

bvd BAD
 
Was de foutmelding dat ie het niet kon vinden of niet kon kopieren?
Heb je de programma's alcohol 120% of deamon tools op je pc geinstalleerd?
 
JA IK HEB ALCOHOL 120% EN DEAMONTOOLS GEINSTALLEERD MAAR IK WEET NIET MEER OF DE FOUT WAS DAT HET NIET VINDEN WAS OF KOPIEREN SORRY!!
 
Geplaatst door BAD
JA IK HEB ALCOHOL 120% EN DEAMONTOOLS GEINSTALLEERD MAAR IK WEET NIET MEER OF DE FOUT WAS DAT HET NIET VINDEN WAS OF KOPIEREN SORRY!!

Wil je aub caps lock uitzetten en in een beetje normaal nederlands typen? Dankje :).

Controleer dan nu wat de foutmelding is en geef deze aan ons door.
 
Er wordt het volgende vermeld:
Setup kan bestand atapi.sys niet kopieren

Controleer of de hieronderopgegeven lokatie corect is,
of wijzig de lokatie en plaats Systeembestanden van windowsXP in het station dat u opgeeft.


Bestanden kopieren van:

c:\windows\system32\drivers
 
Die foutmelding wist ik al.
lees de 2 linken in mijn vorige bericht.
 
Als eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de SUPER info want het is gelukt ik heb sp2 kunnen installeren.
Dus hiervoor hartelijk bedankt.


Maar nu heb ik het volgende probleem normaal als ik mijn internet verbinding open staat er rechts onderin een icoon met twee monitoren dat is er nu niet meer en ik krijg het ook niet meer terug,nu kan ik niet meer mijn internet verbinding afbreken, als tweede krijg ik foutmeldingen mbt norton en als derde is er geen toegang meer tot mijn ftp server
 
Ga naar configuratiescherm, netwerkverbindingen. Klik met rechts op je verbinding en kies voor eigenschappen.

Onderaan kun je aanvinken dat je pictogrammen wilt in het syteemvak.

Wat betreft Norton. SP2 heeft een beveiliging ingebouwd. Zelf heb ik aangegeven dat ik Norton wil blijven gebruiken en niet de beveiliging van SP2.

FTP server zul je misschien via de ingebouwde firewall van xp toegang moeten geven?? Ben niet op de hoogte van ftp servers e.d.
 
Laatst bewerkt:
Waar zie je een lege map? Heb je geen verbinding via adsl of kabel dan?
 
in de map netwerk verbindingen staat niets
ik heb adsl
 
Ik bedoel in configuratiescherm dubbelklikken op NETWERKverbinding. Dan rechtsklikken en dan op eigenschappen en je komt hier terecht:

pictogram.jpg


Hier kun je onderin aanvinken dat je pictogrammen wilt.

Ik hoop dat je eruit komt, want ik ga slapen.;)
 
Ik heb sp2 gedeinstalleerd en alles werkt weer perfect

bedankt voor alle moeite maar voor mij ff geen sp2 meer

ik weet niet wat het is geweest, en ik denk dat mijn pc ook wel zonder sp2 kan

nogmaals bedankt voor alle moeite

BAD
 
Geplaatst door BAD
Ik heb sp2 gedeinstalleerd en alles werkt weer perfect

bedankt voor alle moeite maar voor mij ff geen sp2 meer

ik weet niet wat het is geweest, en ik denk dat mijn pc ook wel zonder sp2 kan

nogmaals bedankt voor alle moeite

BAD

Hoezo? De door jouw beschreven problemen waren simpel op te lossen.
Kwestie van een beetje moeite doen en geduldig zijn :).
 
toen sp2 was geinstalleerd was er wel een internetverbinding maar die was opties niet te zien op mijn PC in the taskbar niet, maar ook niet in de map netwerkverbinding.
in de map netwerkverbinding stond HELEMAAL niets


daarom heb ik sp2 eraf gehaald en toen waren in de taskbar weer de twee monitoren en in de map netwerkverbindingen stonden weer mijn inbelverbinding mijn lan verbinding en mijn 1394 verbinding.

dus voor mij ff geen sp2 meer

daarom mijn bericht bedankt voor de moeite:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan