atheros ARBXB63 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Laptop opnieuw vista op geinstallerd. Maar kan niet updaten (bv sp1 enz) omdat de draadloze netwerkkaart niet wordt gevonden. De drivers ontbreken denk ik (??) Ik heb op internet gezocht (uiteraard via andere pc), maar het lukt mij niet om juist die driver te vinden. Het betreft (denk ik want dat staat achterop de laptop) AtherosARBXB63. De laptop is een Packard Bell Easy Note. Ik kan bijvoorbeeld ook Office nu niet opnieuw installeren omdat hij setup niet kan uitvoeren omdat het besturingssysteem SP 1 moet zijn geinstalleerd en dat lukt mij denk ik alleen via updaten via internet.
Kan iemand helpen?

Heb je wat meer informatie over de pc. Dus het type. Dan kan je op de site van Packard Bell je drivers vinden. Als je even het type vermeld, zoek ik het wel even op.

Ik zoek me lens maar kan géén "bekend" type nr vinden. Ik heb op de site van PaBe gekeken maar kom niet bekends tegen.
Op de laptop staat alleen EasyNote Op de achterkant wel een stickertje met daarop atheros ARBXB63 en daaronder FCCID: PPD-ARBXB63 IC: 4104A CCAE06LP1300T1
Verder zie ik nog: Model: ALP-Ajax C3 (maar dat is denk ik de adapter)
En rechtsonder Packard Bell BV en daarnaast F5 YS-1

Heb je hier iets aan?

Opgelost! Ik vond zelf een driver; gewoon één geprobeerd (atheros enz) en ik zit nu op internet dus kan gaan updaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan