Atheros verwijdert?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ankevonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
Hallo,

Volgens mij heb ik bij het installeren van mijn nieuw draadloos netwerk
de netwerk adapter "atheros ar5007eg wireless network adapter" verwijdert. Ik kan nu niet meer online. Kan de nieuwe wifi internet ook niet installeren omdat hij geen netwerk adapter heeft. Ik heb nu een lan verbinding maar alleen lokaal..:( Kan ik die atheros nog terug krijgen? Ik heb vrij weinig verstand hiervan..
Thx alvast!

Jazeker kan dat hoor. Welk merk laptop heb je?
De fabrikant heeft op zijn website meestal onder "support" wel een deel met drivers en software, updates en patches, ook voor jouw type laptop.
Daar kun je de nieuwste drivers downloaden en installeren.

Atheros is inderdaad de maker van de wifi module en de driver kun je niet zomaar deleten...
Succes en als het niet lukt lezen we het wel!

Ik vraag mij af of je die handmatig moet downloaden. Wat gebeurt er als de machine wordt uitgezet en daarna weer wordt aangezet? Wordt dan de driver niet automatisch door Windows weer geïnstalleerd (na het herkennen van de hardware)?

Zo een paar suggesties:
deze (aanbevolen)
deze
deze

Overigens was het niet slim dat je niet (minstens) vermeld had welke Windows versie je gebruikt en welke soort (32-bits of 64-bits)... :rolleyes:

Succes,

Tijs.

Thanks nogmaals. Het is gelukt dankzij een van jouw bestanden dnties. Mn pc werkt weer perfect.!

Fijn dat het je geholpen heeft.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik (zodra ingelogd op het forum) op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan