Paranoid
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2010
Ik heb hier een Athlon 64 X2 4000+ met een Arctic Cooling Freezer 64 Pro. Deze koeling werkt geweldig en houd hem idle op ~ 30-33 graden. Uitstekend dus. (stressed test ik zo nog wel even, update komt eraan. Nu bezig met Prime test) Ik dacht ik kan dus wel eens gaan overklokken, heb dit al vaker gedaan. Het hoeft geen grote stap te zijn, maar 2,4Ghz moet toch wel te halen zijn? Heb dit al eens met de stock cooler bereikt en kon er GTA IV voor 1 uur stabiel mee spelen (Niet verder gespeeld dus weet niet wat de resultaten daarna waren)
Nu komt het punt, ik heb een Asus M3A78-EM 780G moederbord. Alleen snap ik weinig van de jumperfree optie, iemand die een goede tutorial heeft en nog wat tips heeft?
EDIT: Nu gemeten met CoreTemp en de temperatuur is nu stressed zonder overklok 47 graden?
Nu komt het punt, ik heb een Asus M3A78-EM 780G moederbord. Alleen snap ik weinig van de jumperfree optie, iemand die een goede tutorial heeft en nog wat tips heeft?
EDIT: Nu gemeten met CoreTemp en de temperatuur is nu stressed zonder overklok 47 graden?
Laatst bewerkt: