ATI ® ALL-IN-WONDER ® X600 PRO software werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaaz

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
ik heb video kaart :

ATI ® ALL-IN-WONDER ® X600 PRO
128 MB PCI Express™ 16x AGP, TV- und Stereo-Radio-Tuner

Alles werkte perfect ik had pinnacle 8 ik heb nu pinnacle 9 plus geinstalleerd. Na de installatie geeft de ati tv software ( om tv te kijken op de computer ) een foutmelding ! zie http://www.ati.nl.tt/

Veder werkt alles nog wel !(Media Library,File Player,Configuration,CD Audio,Video CD,DVD)

wat moet ik doen om dit probleem op te lossen ?

klik hier onder op :thumb: alvast bedankt voor jullie hulp !!! hoop dat het ons gaat lukken om weer tv te kunnen kijken op me pc !!:confused:
http://www.ati.nl.tt/

Vriendelijke groetjes klaas

Welkom op Helpmij.

Heb je ook een software update gedaan ( ATI drivers).

Geplaatst door Will-Well
Welkom op Helpmij. !bedankt ! :D

Heb je ook een software update gedaan ( ATI drivers).

ja helpt niet of ik doe gewoon iets fout maar mischien had iemand anders op dit forum het zelfde probleem of een oplossing ! alvast bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt:
Die ver.... Pinnacle

Na installatie van 9 riep hij dat hij een hardware probleem had gevonden en of ik dat wilde herstellen, daarna ging het goed.

Mogelijk kun je die eigenwijze Pinnacle mores leren door even je grafische kaart in apparaatbeheer te verwijderen.

Als je opnieuw opstart zet hij hem vanzelf er weer bij.

Eric

Re: Die ver.... Pinnacle

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Na installatie van 9 riep hij dat hij een hardware probleem had gevonden en of ik dat wilde herstellen, daarna ging het goed.

Mogelijk kun je die eigenwijze Pinnacle mores leren door even je grafische kaart in apparaatbeheer te verwijderen.

Als je opnieuw opstart zet hij hem vanzelf er weer bij.

Eric

even voor de duidelijkheid mijn pinnacle werkt perfect alleeen het progama om met mijn tv kaart tv te kijken loopt niet met pinnacle 9 wel met 8 teminste het lijktme dat het daar aan ligt wat na de installatie van pinnacle 9 werkt het tv software van ati niet meer !

ik heb hem bij apparaatbeheer verwijderd ! zie http://www.ati.nl.tt

Zou het de inf file zijn ?

Ik ben gebruiker van Pinnacle, maar geen blije.

Als je TV stopt na installatie van Pinnacle dan ben ik bang dat Pinnacle de schuldige is.

Sinds 9 is er een aanpassing i.v.m. PCTV pro van Pinnacle. Mogelijk zit daar het probleem.

Eric.

P.S. je zou de oem.inf moeten verwijderen als je zeker wil weten of ATI niet met 9 om kan gaan.

Re: Zou het de inf file zijn ?

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Ik ben gebruiker van Pinnacle, maar geen blije.

Als je TV stopt na installatie van Pinnacle dan ben ik bang dat Pinnacle de schuldige is.

Sinds 9 is er een aanpassing i.v.m. PCTV pro van Pinnacle. Mogelijk zit daar het probleem.

Eric.

P.S. je zou de oem.inf moeten verwijderen als je zeker wil weten of ATI niet met 9 om kan gaan.

oke ik zou het even gaan proberen waar moet die file staan met zoeken kan die hem niet vinden!

Inf files

inf files zijn standaard verborgen, dus moet in mapopties even verborgen op weergeven zetten.

Eric.

ik ben er uitgekomen !!:thumb:

mmc-9-03-0-0 donwload installeer deze !!
te donwloaden op
[te donwloaden op

opnieuw opstarten !

hier te downloaden

wdm instaleren
opnieuw opstarten !

en zenders instellen ! en klaar is kees ! :thumb:

iedergeval bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug