ATI 2900xt no display input?

Status
Niet open voor verdere reacties.

minimaaltalent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Hey,

Ik heb zoeen jaar geleden een nieuwe kaart gekocht (Ati radeon hd 2900xt) liep altijd zonder problemen... to nu. Als ik mijn computer opstart blijft de beeld scherm uit of hij komt maar net tot de desktop en geeft aan "no display input"... heb al veel dinge geprobeerd zoals,
van binnen schoon gemaakt, kaart van binne schoon gemaakt, nieuwe voeding, nieuwe moederboard, 3x naar winkel trug geweest met de kaart ( ze zeggen dat er niks aan de hand is..) aan een andere monitor aangesloten..
ik ben nu echt hopeloos met dat ding nu als iemand mischien een andere id heeft of mischien weet wat er aan de hand is... zal ik onwijs blij zijn,

Stysteem =
pentium D 3200+
2900xt 512
2 gbram ddr2
voeding van 700 watt
mboard p5q pro van asus

heb hem met 6x8 pin en 6x6 pin geprobeer aan te sluiten hij maakt voor de rest geen rare geluiden..

alvast thanks... zeg ma als jullie meer info nodig hebben ik vraag dit soort dingen nooit op sites :) maar ik ben nu echt een beetje hopeloos met dit ding hehe :)

En een andere videokaart heb je niet geprobeerd...

Jawel ik had nog een oude ati 128 mb kaart staan (heb ik er nu inzitten) die doet het prima.. en foutloos

Misschien moet je je computer eens naar die winkel brengen, en niet alleen de kaart? Het lijkt me sterk, dat bij het gebruik van al je oude componenten en een andere videokaart je computer WEL werkt, en dat het niet aan je videokaart zou liggen. Het is toch vervelend als je alles nieuw moet gaan kopen omdat je videokaart misschien niet werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan