ati 3850 video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric3305

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Beste,

Kan even door het bomen het bos niet meer zien. Vraag: Ik heb een ati readeon 3850 kaart in mijn PC zitten daarop zitten 2 dvi-i uitgangen 1 is natuurlijk gebruikt voor mijn monitor maar de ander wil ik aansluiten op mijn LCD TV (afstand ongeveer 10 meter). NU heb ik al op verschillende site zitten kijken en de ene zegt er gaat geen audio signaal mee met je uitgang DVI-I en de ander zegt juist weer wel omdat onboard een geluidskaart zou zitten op een ati 3850. Wat voor een kabel moet ik nu kopen. Geluid appart of gaat die mee op de DVI-I /hdmi kabel. Zodat ik niet een nieuwe kable hoeft te trekken voor het geluid en digitaal natuurlijk.

Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen BVD:love:

groeten eric

Hoi,

Ik ben bang dat je geluid niet zo mee gaat maar schrijf even welk merk en type kaart je hebt
dan kunnen we even kijken.

Modag

Hoi,

Ja dat begrijp ik maar er zijn zo uit mijn hoofd wel een stuk of 6 merken die deze voeren en daarbij ook wel verschil in type terwijl het allemaal hd 3850 is.

Modag

Hoi,

Ik heb even bij sapphire gekeken zowel bij de pci-e en de agp en als ik zo bekijk zal je vanaf je geluid aansluiting van je moederbord of als je een losse geluidskaart hebt daar vandaan je geluid mee zien te krijgen.
Dus niet van je videokaart af.
Modag

geluids

Oke thanks duidelijk ik maar kijken bij ati dus moest even kijken bij Sapp fijn weekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan