Ati 4550 met hp dx2200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
nee die dingen kunnen niet gta aan die dingen plaats ik wel eens maar dan wel alleen voor kantoor gebruik als je een game upgrade wilt doen raad ik je de HD 4670 aan

oke, en maakt het dan denk je veel uit of ik de 512mb versie koop of de 1gb versie?

kwa prijs maakt het niet zo veel uit dus kun je beter de 1gb nemen toch :P

hehe daar heb je een goed punt:P
dan ga ik dat overwegen, merci voor de info:)

je processor is eigenlijk ook te zwak voor GTA IV. zie hier de system requirements:

Minimum System Requirements
* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
* Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space
* Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements
* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
* Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
* 18 GB Free Hard Drive Space
* Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

zoals je ziet heb je dus minimaal een dual core nodig, wat jij niet hebt. ik denk dus dat je beter geld kunt sparen voor een geheel nieuwe PC

tja, dan hoeft gta iv misschien niet perse, als ik er maar wat aardige spellen op kan draaien. zoals grid of dirt 1. en grid loopt nu al goed op allerlaagste settings, dus denk wel dat ik dan goed gebruik kan maken van een nieuwe videokaart toch?

ja, met een nieuwe videokaart kan je de wat minder veeleisende games wel weer aardig spelen, maar als je wil blijven gamen op PC, zul je toch in de nabije toekomst toch ook je CPU moeten upgraden.
ik weet trouwens je budget niet voor een videokaart, dus de 4670 is een flinke vooruitgang tegenover wat je nu hebt, maar als je toch nog waat meer kracht wil kan je ook voor deze kaart gaan. erg leuk kaartje voor die prijs

Hoi....

Allemaal wel leuk en aardig dat je nieuwe kaarten voorgeschoteld worden maar er wordt door niemand even onderzoek gedaan naar de huidige standaard voeding in dat systeem.
(250-watt ATX-PFC or non-PFC)

Oftewel, die zal je ook moeten vervangen.Is dat al gebeurdt, dan heb ik niks gezegd.Maar ben er 99.9% zeker van dat je nog gewoon met je standaard voeding zit.

das inderdaad wel een klein detail..:P naar hoeveel watt zou ik moeten kijken dan?

Ligt er beetje aan welke kaart je neemt.Gezien je systeem hoef je niet naar een absolute topkaart te gaan.
Een kaart zoals die 4770 zou dan een goede A merkvoeding van 400w voldoende moeten zijn.

Hoi..

Je voeding zal er wel voldoende voor zijn.
Maar....je wilt wat prestaties krijgen in je games...Gan dan niet voor een 8400serie;)

oke dan geef ik t op;) ga maar eens kijken naar een nieuwe voeding.
nogmaals bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan