Ati 4850 crossfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

358tim

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2009
Dag,

Ik heb een Ati HD4850 1gb. Nu wil ik hier een tweede van in mijn computer zetten maar ik kan niet exact dezelfde vinden.

Zou het dus een probleem zijn als ik deze:
http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI

Samen met deze laat werken:
http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI

Ik moet wel zeggen dat deze kaarten niet degene zijn die ik heb. Ik kan de zelfde namelijk niet vinden.

Ik heb een:
Acer Aspire M7720
i7 920
6gb werkgeheugen
ati 4850 1gb
Vista Home Premium 64bit

Mijn Videokaart heeft 2 DVI uitgangen en niks anders erbij of ernaast zoals veel 4850 grafische kaarten wel hebben.

De vraag is dus kan ik 2 ati 4850 kaarten crossfire nemen. Terwijl het een andere versie van de 4850 is?

Alvast bedankt,

Tim
(heb al een bericht naar acer gestuurd welke grafische kaart ik heb maar mailen niet terug)

Hoi,

Ja hoor dat kan zonder problemen .
Mits natuurlijk dat`je twee pci-e sloten hebt en ook nog pci-e 2.0 maar dat begreep je zelf al denk ik.
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi frank,

Dat gaat inderdaad niet zoals ik ook zie ,al zou de 4650 wel in crossfire met 4850 kunnen maar of dat logisch en verstandig is.

Modag

de link is in ieder geval niet goed.
En dat je een andere uitvoering hebt was me(ons) niet bekend.
Ben er wel benieuwd naar dus graag even een juiste link.

ik ook benieuwd naar.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Sorry ik ben nog niet overtuigd dat je 2 pci-e sloten hebt maar zelf zie je een pci-e slot zitten.
Ik zou maandag even contact opnemen met Acer en even vertellen wat je van plan bent misschien wordt het dan allemaal duidelijk.

Modag

Hoi Frank,

Wat denk jij hiervan.
En dan even bij de m7720 kijken
Als dit hem is zal het wel lukken volgens mij

Modag

Laatst bewerkt:
dit staat op de acer site:
Uitbreidingssloten: 1x 1X PCIE, 2x 16X PCIE

dan kunnen er toch 2 in.

Hoi,

Ja dat kan maar er staat niet of ze pci-e 2.0 zijn dat zou wel de beste optie zijn maar inderdaad het gaat.
Maar aangezien het recent moederbord is zal hij wel pci-e 2.0 ondersteunen

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan