ati 9550 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulldozer

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
ik heh een ms 7061 van msi en wil daarop een ati 9550 draaien
maar na install van de drivers slaat mijn systeem uit,heb al veel drivers geprobeert,maar werkt niet,heb hem al op een ander bord getest en dat werkte ,maar niet op mijn moederbord.Heb al een biosupdate gedaan.
systeem:
amd sempron 2200+
778 mb geheugen
km4m-v (ms7061 bord)

Installeer eerst eens de moederborddrivers, de chipsetdrivers en na een reboot de ATI drivers.

Had je wel de oude eerst gedeïnstalleerd?

alle drivers staan er op bordje zelf loopt als een speer met de onboard video kaart,maar zodra ik die 9550 erop gooi en de drivers install gaat het fout,ook als de drivers van de onboard kaart eraf zijn

Als je zeker weet dat de drivers goed geïnstalleerd zijn, zou het ook nog de voeding kunnen zijn die het net niet trekt, het zou dan wel een hele kleine voeding moeten zijn want zoveel stroom trekt een 9550 niet.

er zit een 550 watt in lijkt me voldoende:D
heb nu de kaart lopen op een asusbordje p4pe loopt perfect,ik denk dat het op een of andere maniet niet compatible is ofzo.
Dat dat asus videokaartje niet op een msi bordje kan denk ik,ik zou het anders niet weten.
iigv bedankt voor de reacties

Van de manual van het mobo wordt ik ook niet vrolijk, staat weinig in over de biosinstellingen.:(

Kun je daar misschien het toegewezen geheugen voor de onboard kaart installen? zal wel autodetect zijn, maar je weet 't niet hè, ik althans niet.

bios instellingen zijn waadeloos ook na een updae heeel weinig veranderd,iigv geen overclock bord,het geheugen voor de onboard is probleemloos in te stellen maar die werkt goed,hij is niet handmatig uit te zetten in de bios

bios instellingen zijn waadeloos ook na een updae heeel weinig veranderd,iigv geen overclock bord,het geheugen voor de onboard is probleemloos in te stellen maar die werkt goed,hij is niet handmatig uit te zetten in de bios

niemand?

Kun je niet het toegewezen geheugen op 0 zetten van de onboard videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan