Ati 9550

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb een PC van Aldi (MD 8080) waarvan de VGA-kaart stuk was.Ik heb nu in de PC winkel een ATI 9550 gekocht en ingestoken.Alle drivers geinstald en alles werkt perfect.
Ik heb de PC ook teruggesteld op koopdatum omdat ik last had van een virus.Alles is perfect verlopen maar als ik nu mijn TV prog start krijg ik de melding dat er geen TV-tuner kan gevonden worden.Nogthans zit er in de MD 8080 een aparte TV-kaart want alles heeft altijd perfect gewerkt.Nu is mijn vraag of dit te maken heeft met de nieuwe VGA kaart.
Is de TV kaart en VGA kaart van elkaar afhangkelijk of heeft dit er niets mee te maken?
In de handleiding van de PC lees ik wel dat de PC is uitgerust met een grafiche AGP kaart met topprestaties.

In de handleiding van de PC lees ik wel dat de PC is uitgerust met een grafiche AGP kaart met topprestaties.

Een Grafische AGP kaart is het zelfde als een VGA kaart

AGP = is een algemeen aansluiting op je moederbord

Heb je ook al de drivers van je tv-kaart nog een keer opnieuw geinstalleerd?

De-installeer alle drivers van de tv en videokaart en installeer ze dan opnieuw 1 voor 1 en herstart de pc wel eerst na de eerste installatie

Ik kan de drivers van de TV-kaart niet meer instaleren.Als ik de CD-rom neem dan staan die bestanden van de driver in een ongeldig bestandsformaat .als ik er op klik krijg ik de melding u probeert een type van systeembestand te openen.
Hoe kan ik eigenlijk zien welke TV kaart ik juist heb dan kan ik mischien op het net de drivers zoeken.kan ik die systeembestanden openen?

Ik heb op de site van medion de driver van de TV-kaart(Medion tuner 7134 MK2/3)gehaald en herinstaleerd .Bij apparaatbeheer heb ik nergens geen geel vraagteken of uitroepteken.
Als ik op de TV-kaart klik geeft het de melding dit apparaat werkt correct en toch als ik ze wil gebruiken krijg ik de melding er word geen TV-tuner gevonden raar he.

nogmaals nagekeken en bleek dat ik toch de verkeerde driver had geinstaleerd.
Via de helptel van medion was alles onmiddelijk opgelost.
toch bedankt voor de reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan