ATI 9600xt rare omgang met drivers??

Status
Niet open voor verdere reacties.

koozie<3

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Hallo,

Ik heb thuis een Ati 9600XT videokaart in mijn computer ziten.

Ben er zeer tevreden over want de meeste spellen doen het goed. (voor mij dan :p )

Nu is er toch wat vreemds. Mn eerst 9600XT was na lang en veelvuldig gebruik gewoon overleden. Was niks meer aan te doen. Vrijwel niet overgeklockt en heeft het lang gedaan. heb toen van mn zusje een 9600pro geleend, en inmiddels weer terug naar de vertrouwde 9600XT. Nu het volgende. Mijn Drivers voor de Vid. kaart zijn up-to-date.
Maar als ik filters aanzet alles op max dan wordt alles in mn spel hoekig, lelijk en vrij pixelrijk, en het loopt van geen kant.

Zodra ik alles op low zet..is het spel voor die kaart strak, ziet het er mooi uit en loopt het als een tierelier..:shocked:

Iemand ooit eerder gehoord van dit probleem? Vind het allemaal maar een beetje vreemd :) .

Opzich zou ik niet moeten klagen want het loopt vrij goed..maartoch. wilde wel eens weten of iemand anders dit ook heeft of heeft gehad en of dit een fout in de videokaart is??

Laatst bewerkt:
Ga ik proberen :thumb:

Maar ben toch wel stiekem benieuwd of deze "fout" bij meer mensen bekend is :)

Je hebt er spellen bij, waarbij in de config de oude driver blijft staan.
Herinstalleren van het spel bied veelal de oplossing.

Heb hier hetzelfde probleem met dezelfde kaart.(Asus Ati Readon 9600 XT 128 MB)
Dit probleem heb ik met het online spel Armagetron

Ik heb dit met GTA san andreas lol :p

Heb het spel pas NA de driver update geinstalleerd..dus daar kan het al niet aan liggen..
Of misschien wel..weet het niet. Nouja :p het werkt dus ben ik tevree :)

Nee het werk niet..ofja niet werken is een groot woord..
Alles werkt..het werkt alleen precies omgekeerd.
Was alleen nieuwschierig of er meer mensen dit soort problemen hadden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan