ATI 9800SE AIW dvd decoder installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmonninkhof

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2001
Ik heb een probleem met het installeren van de dvd decoder voor de ati 9800 SE AIW. Bij het downloaden van de dvd decoder (dvdwiz 4.0) moet je de lokatie van de originele cd aangeven. Dat heb ik gedaan, maar op de een of andere manier geeft het programma aan dat het niet om de originele cd gaat en kan ik de dvddecoder niet installeren.

Om er zeker van te zijn dat ik wel de echte installatiecd heb van Ati heb ik deze als bijlage toegevoegd.

Wat kan ik doen?

Nu kan ik namelijk geen dvd's afspelen via Multi Media Center van ATI.

CD

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb uiteraard de laatste versie ook al geprobeerd en die geeft dezelfde foutmelding!

Dus dat is geen oplossing

Aangezien niemand mij kon helpen heb ik de vraag maar neergelegd bij ATI zelf. Dit is hun antwoord:

Regarding DVD update:

The current version of the ATI DVD player requires a Built By ATI Radeon 9000 series or higher CD to install the DVD software. The DVD software is copyrighted material and requires the original installation CD to verify.

If you do not have this disc you can purchase one at the link below to allow you to update the software.

http://www.videocapturecard.com/mu.html

Your card is a Powered By ATI card not a Built By ATI card and will not have the ATI DVD player.

succes

Brian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan