ATI Catalyst Control update en zwart scherm na 10 seconden

Status
Niet open voor verdere reacties.

James007

Meubilair
Lid geworden
7 jan 2005
Hallo iedereen,

Gezien ik geen kaas gegeten heb van het onderhouden van hardware, heb ik braaf naar mijn driver update programma geluisterd toen deze mij meldde dat de ATI Radeon grafische kaart een driver update nodig had. Na de installatie van ATI Catalyst Control liep het serieus fout. Het beeldscherm van mijn PC wordt 10 seconden na boot gewoon zwart. Het maakt niet uit of ik hem in BIOS hou of laat doorstarten, het beeld is weg. Ik veronderstel dat er dus iets mis is met de firmware van de kaart, maar heeft er iemand enig idee hoe ik eraan begin deze te herstellen zonder beeld?

Alvast bedankt!

<het systeem kan ondertussen weer opstarten>

Laatst bewerkt:
Moest ik het weten, absoluut. DEL, F12 en F8 tijdens boot kwamen uit op een uitvallend scherm, laten doorstarten kwam uit op een fatale fout en BSOD. En zonder iets te veranderen is hij nu wel doorgestart en ben ik volop aan het backup'en geslagen. Ik kan niet meteen traceren wat het probleem heeft veroorzaakt. Ik dacht aanvankelijk dat het om een firmwareprobleem ging, maar blijkbaar was Windows na enkele keren toch in staat iets te herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan