ATI Catalyst Detecteerd mijn Panasonic-TV niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hallo mensen, ik wordt helemaal moedeloos van mijn pc.
IK heb namelijk een PC met twee ATI Radeon 4800 videokaarten erin. Op de eerste kaart heb ik mijn LG full HD pc scherm aangesloten. Op de tweede videokaart heb ik mijn Panasonic Viera Full HD-TV aangesloten. Beide door middel van HDMI. Ik heb de laatste versie van ATI Catalyst op windows 7. Hij wil maar mijn TV niet zien. Terwijl gewoon goed staat aangesloten. Bij windows XP is dit mij wel gelukt maar het lukt me in Windows 7 gewoon weg niet.

Kan iemand mij a.u.b helpen.
ik wil tevens dat het geluid via de HDMI-output loopt. Dit moet kunnen werken aangezien ik dit ook had toen ik nog XP had.

Groeten Daan

Werkt het ook niet als je de detectie forceerd ? (zit ergens in de software)
Wat het geluid betreft. Daarvoor moet je de geluidsoutput in Windows 7 veranderen van bijv. je Realtek chip naar de Ati HDMI output.
(op een andere PC heb ik windows 7 + een 4870, dus als je specifieke benamingen wilt zal ik zo snel mogelijk even kijken)

Werkt het ook niet als je de detectie forceerd ? (zit ergens in de software)
Wat het geluid betreft. Daarvoor moet je de geluidsoutput in Windows 7 veranderen van bijv. je Realtek chip naar de Ati HDMI output.
(op een andere PC heb ik windows 7 + een 4870, dus als je specifieke benamingen wilt zal ik zo snel mogelijk even kijken)

Ja ik heb geprobeerd de detectie te forceren en dit werkt helaas niet.
Wat geluid betreft. Dit kan ik pas testen als ik hem eerst op het beeld krijg..
Ik weet het zo nu onderhand ook niet meer...

Heb je toevallig de mogelijkheid om de tv ook anders aan te sluiten, vga bijv. ?

Het ligt aan mijn tv,
Mijn playstation reageert ook niet meer. De HDMI-aansluitingen werken om de een of andere vage reden niet meer. Komt donderdag een monteur langs van Panasonic.
Groeten

Ben benieuwd of ze het probleem kunnen oplossen.
Succes :thumb:

Ik laat hem nog open staatn om aan tegeven wat het probleem was.
Ze zouden vandaag komen, maar vanwege weersomstandigheden komen ze volgende week. :-(
gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan