ATI CATALYST problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

basbgm

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hallo, allemaal,

Ik heb hier een ATI radeon 7000, 64 mb liggen, met 1x dvi, 1x vga, en 1x s-video.

Nou heb ik op de beide standaard poorten(dvi en vga) een scherm aangesloten.

In het ATI CATALYST kun je normaal onder video, cinema modus, de overlay instellingen instellen. alleen nu het punt: IK KAN NIKS INSTELLEN!!! alle opties zijn afgeschermd.

Weet iemand waar dit aan kan liggen, of hoe het is op te lossen?

Bas

al eens de driver(catalyst)opnieuw gedaan?

wat ook wel eens wil is een wat oudere versie pakken want er schijnen wat problems geweest te zijn in de ccc eind vorig jaar

die vind je onderaan de site

previous drivers

catalyst voor jou kaart is november 2006 laatste ondersteuning

als je xp heb is dit de juiste link
http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html

Laatst bewerkt:
Dat is excact de driver die ik gedownload heb, en geinstalleerd heb. Ik heb de kaart namelijk al een tijdje liggen, maar er geen drivers meer bij, dus ik denk: die download ik even bij ati...

Moet ik dan nu op zoek naar oudere drivers? zou het daaraan liggen? of is het gewoon niet mogelijk?

ik heb het nog nooit eerder geprobeerd. ik heb die kaart ergens vandaan getovert. ik weet niet meer waarvan. ik denk die zet ik even in mijn pc, want ik heb 2 schermen, die eerder op een nvidia GF5200 zaten. die kaart heeft de geest gegeven, en deze had ik nog liggen.

Eerst kon ik de Overlay niet eens vinden, maar na goed zoeken bleek ie in de cinema modus te zitten. alleen kan ik daar niks instellen, want alle knopjes zijn lichgrijs gekleurd en staan vast.

Heb je die monitor wel aangezet? bij weergave's.
Dat moet ik doen, alvorens ik van de rest gebruik kan maken.

Gebruik zelf de Omega drivers, dus de indeling bij de Ati control center/catalyst zullen wel anders zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan