ati cooler voor 9600 xt

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

ik heb een ati cooler voor 9600 xt en se net binnen gekregen en heb alles volgens het blaadje (meegeleverde'.ik heb de oude cooler )fan' eraf gehaald en wou die ati cooler op zetten maar het past niet helemaal ! het is wel de goeie !!alles past alleen je heb op een ati 3 van die tonnetjes naast elkaar zitten!een van die tonnetjes zeg maar zit in de weg ,voor de rest past het allemaal ,heb naar de leverancier gebeld en moest van hun naar tweakers .net maar daar werd ik ook niet wijzer van......wie weet hoe ik dat moet doen ..!

Alvast erg bedankt!!!

Mike

Ik neem aan dat die "tonnetjes" condensatoren zijn. die kun je HEEL voorzichtig verbuigen.

Als je onder het tonnetje kijkt zie je daar twee ijzertjes waarmee ze zijn verbonden met de kaart. mocht een van beide draadje knappen dan ben je zwaar de ***.

als het 1 of 2 millimeter is kun je het proberen anders niet doen! ik heb zelf ook de fan van m'n 9600 xt moeten vervangen, maar ik heb er een zalman heatpipe op gezet. (wel duur, maar werkt goed)

mvg

db

hoi

Bedankt he nog ,ik heb er een stukje uit gefijld en nu gaat het perfect ,,heb wel een klacht verstuurd (email) dat het niet allemaal klopt dat produkt maar goed werkt goed trouwens ....doei doei! Opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan