Ati demo's op nVidia kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeanPaulV8

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo mensen,

(misschien beetje raare vraag) Maar ik vroeg mij af of er een mogelijkheid was om Ati demo's te kunnen draaien op grafische kaarten van nVidia via een een emulator of iets dergelijks.
Ik ben in het bezit van een Nvidia 8800gts, maar ik wil graag Ati demo'tjes draaien omdat ik die er mooi uit vind zien..

In Windows xp werken alleen de Radeon 9xxx demo's maar de X800 en daarboven werken niet, en in windows Vista kan hij ze wel opstarten maar met problemen.
Ik vroeg mij dus af of ik demo's als The Assassin gewoon kan draaien op een (relatief betere kaart) kaart van nvidia.

K hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

grtz,

JP

Hallo mensen,

(misschien beetje raare vraag) Maar ik vroeg mij af of er een mogelijkheid was om Ati demo's te kunnen draaien op grafische kaarten van nVidia via een een emulator of iets dergelijks.
Ik ben in het bezit van een Nvidia 8800gts, maar ik wil graag Ati demo'tjes draaien omdat ik die er mooi uit vind zien..

In Windows xp werken alleen de Radeon 9xxx demo's maar de X800 en daarboven werken niet, en in windows Vista kan hij ze wel opstarten maar met problemen.
Ik vroeg mij dus af of ik demo's als The Assassin gewoon kan draaien op een (relatief betere kaart) kaart van nvidia.

K hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

grtz,

JP

het maakt niet uit of je nvidia of ati kaart hebt, als je maar een vergelijkbare of betere kaart hebt zullen er geen problemen zijn. assasins screed zul je gewoon moeten kunnen draaien op een 8800GTS

zal die het alsnog doen, die 8800GTs is een stuk beter dan die ati wat jij bedoeld

ja dat dacht ik ook, maar als ik hem start dan geeft hij een of andere fout aan. en de demo's werken tot en met x850 en daarboven ook niet, dat is toch raar omdat mijn kaar toch invergelijking beter is dan een x1800?

wat voor een fout?
wat is de rest van je systeem?
je ram geheugen
cpu
windows
welke 8800GTS hoeveel mb

wat voor een fout?
wat is de rest van je systeem?
je ram geheugen
cpu
windows
welke 8800GTS hoeveel mb

Hij geeft een fout

Mijn systeem:

windows xp, intel core 2 duo E6600, 2 gig ram, en een 320mb 8800GTS,

enig idee waarom hij deze fout aangeeft?

Laatst bewerkt:
Ik weet er niet veel van maar misschien heeft ATI hun demo's zo beveiligt dat ze alleen op ATI kaarten werken. Dat zou elke slimme fabrikant doen. Dat doet nvidea heb ik gehoord.
Wie weet is dit iets van de laatste tijd en dat daarom de demo's van daarvoor wel werken.

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik het al weet, kijk eens op de NVIDIA site en dan download je de nieuwste drivers, en dan als je het nog niet hebt de Directx 9.0c
want hij zegt dat er problemen zijn met directx of de drivers
suc6

Ook al geprobeerd, maar dat helpt ook niet, ik denk dat het iets te maken heeft met die buffer error. want als ik in Sushi.ini de waarde

backBufferColorDepth = 10 verander naar 8, start hij wel op, maar daarna geeft hij een error dat hij iets van textures niet kan laden, weet iemand wat het dus kan zijn?

dit geeft hij dan voor fout:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan