ati driver problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik14

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
hallo,

Ik wil graag films, die op mijn pc staan op mijn tv kijken via s-video. Nu is het probleem dat de drivers die ik bij ati kan download niet werken.
Ik werk met Vista, mijn videokaart is een ati radeon x1300 en ik probeer deze driver te instaleren " http://ati.amd.com/support/drivers/vista32/common-vista32.html "
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten Erik

Ben hier niet zo in thuis, maar heeft onderstaande er misschien iets mee te maken:

Note: All-in-Wonder™ boards operate with AMD Windows Vista-Ready Display Drivers under the Windows Vista Operating System. However there is currently no software application which provides TV/Capture functionality for All-in-Wonder™ boards under Windows Vista.
unquote

het probleem is dat ik de driver gewoon niet geinstaleerd krijg.

Zijn de juiste chipset-drivers van je moederbord voor Vista beschikbaar en geinstalleerd?

ik kan de driver voor mijn moederbord asus a8v-mx voor vista niet vinden, denk wel dat het daar aan ligt.

ik heb even wat navraag gedaan, en het blijkt dat ati nog geen goede driver heeft, ff afwachten dus...

bedankt voor de moeite.

gr Erik

hallo,

Ik wil graag films, die op mijn pc staan op mijn tv kijken via s-video. Nu is het probleem dat de drivers die ik bij ati kan download niet werken.
Ik werk met Vista, mijn videokaart is een ati radeon x1300 en ik probeer deze driver te instaleren " http://ati.amd.com/support/drivers/vista32/common-vista32.html "
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groeten Erik

Windows vista is net nieuw. En ondersteund niet alle drivers. Ben je er al achter of de driver die jij hebt geinstalleerd wel op Vista werkt? En had je daarvoor op je pc bijv, Windows xp staan? en werkte het daar wel op?

Ik heb idd een driver voor vista gedownload, en ook nog de juiste bit versie, maar ati geeft zelf op de site ook al aan dan de driver nog niet vlekkeloos is, met name de s-video uit, waar het mij om te doen is.

groeten Erik.

Dan denk ik dat je toch even een tijdje moet wachten met het downloaden voor die driver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan