ati driver start niet op in vista...

• Onderwerp starter Onderwerp starter MeTa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MeTa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
ok ik heb eindelijk is vista op mijn pc geinstalleerd en ik dacht laat ik maar even de ati drivers instaleeren voor mijn 1950xt pro... installatie gaat goed er wordt gevraagd of ik de computer herstart, dat doe ik dus... de computer herstart en start gewoon vista op maar zonder de driver, ik krijg dit bericht http://img524.imageshack.us/img524/7418/wtfut1.jpg ik zit hier dus met ontiegelijk irritante display delays iemand hier een oplossing voor?...

Welke driverversie heb je gebruikt? de laatste van de AMD site?

Je kunt hem ook in veilige modus proberen te installeren.

ik gebruik de laatste 7.4 drivers van de amd site jah... ik heb het net via veilige modus geprobeerd maar daar installeert hij de drivers helemaal niet.

Probeer het eens handmatig via apparaatbeheer, en naar de Ati map verwijzen, ook voor de secundairy driver.

ook geprobeerd maar helpt ook niet... ik wordt er schi*t ziek van. :P

Deïnstalleer eerst weer alles van Ati, reboot, en probeer het nogmaals, heb helaas geen andere oplossingen voor je.

Driver ATI 1950XT

Als je Vista hebt en een ATI 1950XT videokaart, installeer de Catalyst Control Center van de driver dan NIET!!!!! Installeer alleen de driver zonder de Catalyst Control Center, dan moet het allemaal goed komen....
In eerste instantie kan alles goed werken, maar je krijgt onheroepelijk problemen zoals bij opstarten komt Vista niet verder dan het opstartscherm en beland uiteindelijk in het zwarte scherm waar je uit o.a. veilige modus kunt kiezen , of mappen met veel filmpjes loopt vast......:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan