ATI drivers 8.41

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Goedemiddag,

vanochtend heb ik de nieuwste ATI drivers op mn pc gezet, ik beschik over een HD3870 van Sapphire. Nu kreeg ik daarnet opeens een freeze, alles stond vast, ook de muis, dit bleef 10 seconden zo en toen kreeg ik een bluescreen of death. Met daarin de melding dat ati2vga waarschijnlijk een error heeft veroorzaakt. Ik heb ook het control center geinstallerd, ik weet niet waar het aan ligt. Iemand ook problemen hiermee gehad? Of een oplossing?

Alvast bedankt

Vista of XP??

Volgens de ATI site is de nieuwste versie de 8.3

Sorry, vergeten te vermelden. OS is windows XP pro. Ik zat niet in game toen het gebeurde, misschien ook belangrijk om ff te vermelden.

Volgens de ATI site is de nieuwste versie de 8.3[/QUOTE]

Heb alleen ff gekeken bij apparaatbeheer voor de versie van het stuurprogramma. Release date was 5 maart 2008. Dus kan ook die 8.3 zijn dan hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alle oude drivers eerst verwijderen voordat je de nieuwe installeerd.

Hmm dat doe ik nooit. Dan zal ik dat ff doen en de drivers opnieuw installeren. Raden jullie me de nieuwste versie aan of een iets oudere, misschien stabielere versie?

Het is niet gezegd of de nieuwste drivers altijd stabiel draaien kom je vanzelf achter dan kun je altijd nog een oudere versie nemen.

Oke dan bedankt! Ik heb ff 8.1 gepakt en zal zometeen direct ff een bench draaien. Heb ditmaal alleen de display driver genomen, ik denk zelf dat het misschien aan het CC lag. Dat heb ik wel eens vaker gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan