ATI geeft conflicten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
in me pc zit een nvidia fx5200 128 kaart alles werkt perfect maar dan................

als ik een ATI radeon 9200se 256mb erin doe problemen met me medion tv kaart (md2819) deze doet het niet meer (avermedia laatste update gepakt en originele cd driver) ook echter niks. krijg elke keer foutmelding zodat ik hem niet kan opstarten de tv kaart.

bij yahoo live messenger als ik de webcam wil configureren op me trust 500fx camera blijft yahoo vastlopen (moet de pc opnieuw elke keer opstarten). bij skype zelfde gelazer bij configuratie webcam.

De ati driver van de site gehaalt catalyst 6.7 en net framework 2.0. zie bovenstaande probleem
als ik de originele cdrom driver erin doe werkt de tv kaart wel maar de teletekst funktie weer niet. NOGMAALS ALS IK ME FX5200 ERIN DOE LOOPT DE PC ALS EEN TIET.

dit is dus duidelijk een driver probleem kan echter voor me powercolor 9200 radeon 256mb niet de juiste driver vinden een tje die normaal werkt tenminste. wie heeft ook soortgelijk probleem?

Hoi,

Ik neem aan dat je als de ati kaart erin zit je de nvidia drivers hebt ge-uninstalled ?

Modag

Vervolgens wel eerst de pc opnieuw opgestart voordat je de ATI-driver ging installeren?

Je moet hierna ook ff voor de zekerheid de software van de tv-kaart de-installeren en opnieuw installeren.

Dan installeer je nu de ATI-driver en start je de pc na deze installatie opnieuw op.

Vervolgens installeer je de driver(s) en software van je tv-kaart. Hierna de pc nog 1x opnieuw opstarten.

lukt niet precies gedaan zoals je zei
zodra de software van de tv kaart erin zit en ik druk op het pictogram krijg ik weer een foutmelding.

de nvidia er weer in geen enkel probleem

Naja, de tv-kaart hoort gewoon te werken met een Radeon-kaart, dus ik ben bang dat er gewoon iets bij jou verkeerd gaat.

wat doe ik verkeert dan ?

eerst oude nvidia driver en kaart eruit pc opstarten

ati kaart erin zetten dan ati driver (originele cdrom driver) erin pc opstarten

tv kaart erin driver erin pc aflsluiten dan pc opstarten en software tv kaart erin

en dan.............. doet de tv kaart het niet

zelfde procedure met de nvidia kaart .................. alles werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan