Ati hd 4850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxtrot00

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Ik heb op het moment een Nvidia Geforce 8600 GTS Silent erin zitten die wil ik via SLI laten werken met de Nvidia Geforce 7950 GX2. mocht dit om de een of andere reden niet gaan dan wil ik graag mijn redelijk nieuwe computer die ik nog heb staan met de gx 2 en de 8600 gts verkopen en van dat geld twee ati hd 4850 kopen nu is mijn vraag werken die twee goed samen met crossfire en zo ja welke versie van de 4850 ?

Thx

Volgens mij is het niet mogelijk om 2 verschillende kaarten in SLI te draaien dit is bij SLI vereist dat het 2 dezelfde kaarten zijn. Volgens mij kan wat jij wil alleen bij ATI.
Leesstof : http://nl.wikipedia.org/wiki/SLI

Maar als je 2 4850 kopen, moet je waarschijnlijk ook een andere moederbord, want een moederbord ondersteund toch geen SLI en crossfire ter gelijk, anders post je systeem en ook hoeveel watt voeding je er in heb zitten. Ik ga nu slapen, want heb morgen toetsen of je wordt door andere mensen geholpen of ik help je morgen middag/avond verder.

Laatst bewerkt:
sli kan je alleen draaien als bijde kaarten het zelfde zijn.
2x 8800 bevoorbeeld maar niet 1x 8800 en dan een 7950

Ik draai dan alleen crossfire met twee ati's dus SLI is niet mogelijk met 2 verschillende kaarten.

Even offtopic hoe kan het dat mijn computer soms opnieuw opstart tijdens het overclocken ? de CPU is standaard rond de 22 en normaal als hij verkeerd geoverclocked is krijg ik een melding maar dan niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan