ATI mobility HD 4330 start niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter 4208
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

4208

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2005
Hey,

Ik heb het probleem dat mijn videokaart (ATI mobility HD 4330) niet start. In mijn apparaatbeheer staan 2 videokaaarten aangegeven. Die ATI en een Mobile Intel GS45 Express Chipset. Die Intel werkt wel. Ik las op een Frans forum dat je de display mode in de Bios kan veranderen, voor zover ik het begreep :P. Nu heb ik de Display mode verandert van Hybrid naar dGPU dan werkt mijn ATI kaart wel, maar is die Intel Chipset verdwenen.

Is er een mogelijkheid dat ik die ATI kaart in Hybrid mode evengoed kan starten? Of moet ik de Bios op dGPU houden? Is er prestatieverschil tussen Hybrid en dGPU?

Ik heb een Acer 5810TG Notebook met Windows 7 64bit. En ik heb alle (64bit) drivers geïnstalleerd van de Acer website.

Alvast bedankt, Remy

Probeer de nieuwste drivers te downloaden van ATI
Dat je intel verdwijnt, dat is normaal

Dat heb ik al gedaan maar dan start hij evengoed niet en geeft hij in catalyst control alleen die Intel aan. Ik zet de Bios display mode maar op dGPU dan verdwijnt die Intel en dan doet de ATI kaart het wel.

De display mode stond standaard op Hybrid. Waarom weet ik niet, want dan werkt die ATI kaart dus niet.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen dGPU en Hybrid? Is er prestatieverschil?

Ik heb net ff gekeken op de site van acer en er zijn nu ook drivers van ATI voor windows 7. Ik heb de bios weer teruggezet op hybrid en de driver geïnstalleerd. Nu werken de ATI en Intel videokaarten allebei!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan