ATI Mobility Radeon HD 2400 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

USeagle

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Berichten
42
Hallo,

Ik heb pas een laptop gekocht, en nu heb ik hier Windows Xp Pro op gezet.Echter kan ik nu geen driver vinden voor mijn Grafische kaart. De ATI Mobility Radeon HD 2400.

Weet iemand mss waar ik deze kan vinden, of is hij er echt alleen voor Vista (dat zou zuigen)

OF misschien weet iemand een driver die deze kaart ondersteund?


Alvast bedankt,

Hoop niet dat ik terug moet naar Vista

USeagle
 
Hallo,

Ik heb pas een laptop gekocht, en nu heb ik hier Windows Xp Pro op gezet.Echter kan ik nu geen driver vinden voor mijn Grafische kaart. De ATI Mobility Radeon HD 2400.

Weet iemand mss waar ik deze kan vinden, of is hij er echt alleen voor Vista (dat zou zuigen)

OF misschien weet iemand een driver die deze kaart ondersteund?


Alvast bedankt,

Hoop niet dat ik terug moet naar Vista

USeagle
Ik vind in de laptop series helemaal geen HD's, óók niet voor Vista, wel in "andere" lijnen, -> Klik
 
Als het om 1 van de nieuwste kaarten gaat, wat waarschijnlijk het geval zal zijn bij jou laptop, duurt het meestal wat langer eer de drivers ervoor verschijnen op de ATI site. ik had dat ook met men HD 4850 toen ik die net had. Ik kon toen enkel nog de bijgeleverde driver op cd gebruiken, er was nog geen nieuwere uit bij ATI.
Als er een cd tje ofzo met drivers is bijgeleverd bij de laptop, of op de recovery partitie een Vista driver, kun je die is proberen onder XP.
En anders gewoon even wachten tot die toch uitkomt, dan zal er ook wel een XP versie verschijnen.
 
niet persoonlijk bedoeld, maar daar heb ik ook gekeken, en omdat ik het daar niet kon vinden ging ik het hier vragen omdat iemand mss het zelfde probleem had,
en een oplossing dah gevonden

maar wel dankt voor de moeite
 
Als het om 1 van de nieuwste kaarten gaat, wat waarschijnlijk het geval zal zijn bij jou laptop, duurt het meestal wat langer eer de drivers ervoor verschijnen op de ATI site. ik had dat ook met men HD 4850 toen ik die net had. Ik kon toen enkel nog de bijgeleverde driver op cd gebruiken, er was nog geen nieuwere uit bij ATI.
Als er een cd tje ofzo met drivers is bijgeleverd bij de laptop, of op de recovery partitie een Vista driver, kun je die is proberen onder XP.
En anders gewoon even wachten tot die toch uitkomt, dan zal er ook wel een XP versie verschijnen.

Heb een cd gekregen en de Vista drver heb ik ook geprobeerd maar die deed ook niet
 
Geen probleem, ik kon helaas niet weten waar jij reeds hebt gezocht. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je daar nog niet was geweest, omdat je dat anders wel had vermeld...............
Misschien is het raadzaam om het in toekomstige gevallen andersom te doen? Eérst kijken of er drivers zijn en pas dán een ander OS installeren?

[edit] en dat geldt zeer zeker voor iemand zoals jij ! [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan