Ati Mobility Radeon HD 3650 aansluiten op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebert87

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Hallo allemaal,

Ik probeer mijn laptop (Tohisba Satellite) met Ati Mobility Radeon HD 3650 aan te sluiten op mijn TV, dmv S-VHS. Schakelen tussen beeldschermen werkt op mijn laptop dmv de FN + F5 functie. Ik krijg dit helaas niet voor elkaar, geen beeld of geluid wordt weergegeven op de TV.
Toen dit niks bracht heb ik ATI Catalyst Control Center geinstalleerd, maar helaas ook dit brengt niks. Heb de S-VHS poort geprobeerd op 3 verschillende TV, bij allen werkte het niet.
Nu is het zo dat ik enkel beeld krijg op mijn TV dmv de 'externe monitor-poort' (Ik weet de technische benaming zo even niet). Deze verbinding wordt wel netjes weergegeven in ATI Catalyst Control Center.
Ook de HDMI aansluiting werkt niet op de TV. Spelen met resolutie ed brengt ook niks.

Het lijkt er dus op dat zowel de S-VHS en HDMI uitgang geblokkeerd zijn oid. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet!

bvd

Ati aansluiten op TV

Je bedoeld waarschijnlijk de VGA poort,waarom gebruik je die dan niet?
Je hebt dan ook een hogere resolutie dan met S-Video!
Ik heb ook een Sattelite pro daar werkt het prima met de FN/F5 combinatie.
Maar je kan eens kijken bij configuratie scherm/ daar kan je de TV als uitbreiding van je bureaublad instellen,ik weet niet of je dat gedaan hebt?
Zet je 2e scherm als "Algemeen niet PnP scherm".
Ik weet ook niet welk besturingssysteem je hebt? XP,Vista of W7.
Ga es langs bij een PC shop.

Mvg D>log

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan