ATI probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

realmitch

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
hoi all

ik heb een probleem met mijn ATI kaart.
als ik een willekeurig spel start stop het spel na ongeveer 30 seconden en krijg ik de melding :>
VPU Recover heeft de grafische versneller opnieuw ingesteld omdat deze niet meer reageert op opdrachten van het beeldschermstuurprogramma.

zover ik weet heb ik de nieuwste driver geinstalleerd.
Hoe kan ik mijn probleem oplossen.

zeg eventueel welke driver ik moet hebben.

ik heb nu de>
CATALYST Windows XP 4.5 - Driver Download

en ik heb een ATI Radeon 9600

alvast bedankt

Ik heb zelf een Radeon 9700, en heb dat probleem ook gehad. Je hebt in ieder geval nu de laatste drivers. Je kan VPU recover ook uit zetten, dat heeft bij mij geholpen. Dit kun je doen in het instellingen menu van de videokaart.

Geplaatst door mvdd
Ik heb even op google gezocht met 'ati radeon 9600 issues' en kwam op de site van ati dit tegen:

http://www.ati.com/support/products/pc/radeon9600/radeon9600issues.html

Ik heb het niet heel aandachtig bekeken maar misschien staat jouw probleem hier ook vermeld.

er staat wel iets vermeldt over een VGU probleem en hun raden aan om minimaal de 4.4 driver te downloaden.
maar zover ik weet heb ik de 4.5 en heb het probleem nog steeds :(

basvdK Ik heb zelf een Radeon 9700, en heb dat probleem ook gehad. Je hebt in ieder geval nu de laatste drivers. Je kan VPU recover ook uit zetten, dat heeft bij mij geholpen. Dit kun je doen in het instellingen menu van de videokaart.

ik heb dit geprobeerd.
nu slaat echter mijn beeld vast zonder foutmelding.
op de achtergrond hoor ik het geluid wel.
ook kan ik dan niet terug naar mijn desktop.

weet iemandt nog wat :)

na een beetje navraag is mijn aanbevolen 3dmark te downloaden en te kijken hoe mijn kaart daar op reageerd.
.
.
.
.
na 2 seconden al vast :confused:

conclusie : kaart kapot.

in ieder geval bedankt voor de hulp.

ps: eerste en de laatste keer dat ik een ati neem :mad:
nu loopt hij weer perfect met mijn nwe NVidia kaart:thumb:

ATI werkt bij mij voortreffelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.