ATI problemen ''help''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij.:)

Tja met alleen screenshots kunnen wij ook zeer moeilijk gokken wat er aan de hand is. Zou eerst de videokaart driver verwijderen. Daarna de moederbord chipset driver installeren. Daarna de nieuwst Catalyst driver van ATI weer installeren.

[edit]Offtopic berichten verwijderd.[/edit]
 
uhm

Dat heb ik ook al eens gedaan en toen kon ik me grafische kaart niet meer installeren.
waar moet ik screens van maken zodat jullie het beter ''begrijpen''
(ati update kan dat?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Screenshot zegt niet altijd wat. Geef eens je systeem gegevens door. Geef ook aan welke Windows en wat je allemaal geprobeerd hebt.
 
Je moet gewoon eerst maar eens vertellen wat je probleem nou is....
 
.

dat heb ik via screens proberen uit te leggen


maar bedoel je via xdiag
 
Zoals ik aangaf zeggen screenshots niet altijd wat, een begeleidende tekst daarbij is op een forum zeer wenselijk. Ik heb wel gezien waar je naar toe wil, maar mogelijk dat met een beschrijving duidelijker is hoe het gekomen is.;)
 
Ik snap het zowie zo niet, waarom je in ATI catalist zit te kijken/rommelen terwijl je een Nvidia fx5200 kaart hebt.........

ATI catalist is voor ATI, niet voor Nvidia.

Ik zou ati cattalist verwijderen en de nieuwstre nvidia drivers downloaden op www.nvidia.com
 
Laatst bewerkt:
Scherp, was me nog niet opgevallen.:thumb: Tja dan is het probleem duidelijk. ATI Catalyst er volledig afhalen en de NVIDIA driver installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan