ATI radeon 1300X driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

LocaL

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de 1300x

Ik heb mijn pc opneiuw geinstaleerd alleen mijn pc ziet de drivers van de videokaart niet. Ik heb het met de bijgeleverde CD geprobeert ook heb ik op internet naar de drivers gezocht. Niks helpt. Ook heb ik even gegoogeld maar dat leverde ook niet echt veel op:( Ook als ik met de wizard van XP het probeer werkt het niet. Dan zegt die dat hij ze niet kan instaleren.

Windows XP SP2
ATI radeon x1300 serie

Heeft iemand hier verstand van?? hoe ik dit kan verhelpen?

alvast bedankt:thumb:

mvg,

Dennis

Laatst bewerkt:
Vaak dien je eerst de chipsetdrivers te installeren, zie mijn handtekening.

Weet je ook waar ik deze chipsetdrivers vandaan haal?

Op de bijgeleverde CDrom vindt mijn systeem niets.

gr

op de site van je mobobakker

maar normaal staan ze ook op de cdrom van je bord

weet je welk bord je hebt?of welk merk pc?

Het gaat niet om een bord maar om een videokaart.

Is dit ook te vinden bij die (warme) mobobakker

Wederom gr

Het gaat niet om een bord maar om een videokaart.

Is dit ook te vinden bij die (warme) mobobakker

Wederom gr

nee dat snap ik maar die chipset zit op je bord.

die dien je eerst te installeren en daarna kun je je videokaart installeren

en als je een merkpc hebt(dell etc) dan kun je alles vinden op hun site

Reply 13 alweer voor een driverprobleem.:(

TS, in de chipset zit de AGP/PCI-e aansturing, als de drivers daarvoor niet zijn geladen, kun je ook geen videokaartdrivers installeren.

ik heb de drivers van de chipset geinstaleerd maar de video wil nog steeds niet werrken. Heb vanalles al gesprobeerd ik heb een Gefroce er op gezet die geen instalatie nodig heeft en die doet het wel :S das een mx4 versie xD

ik heb de drivers van de chipset geinstaleerd maar de video wil nog steeds niet werrken. Heb vanalles al gesprobeerd ik heb een Gefroce er op gezet die geen instalatie nodig heeft en die doet het wel :S das een mx4 versie xD

eerst een herstart gedaan na de chipset instalatie en dan pas de kaart drivers?l

ik heb geen merk pc. ik had mijn pc op conputerstunt.nl gekocht en die video kaart via inter-expo

:)
Groot oplossend vermogen, zeker.

[ontopic]

TopicStarter, kijk eens naar mijn handtekening.:confused:

Eventueel een progje om het te ontdekken, en bij een merk pc, dat lijkt mij duidelijk.

Sorry hoor, ik geef een progje ervoor maar daar wordt ook geen gebruik van gemaakt, zo moeilijk is het niet hoor, jij hebt een probleem maar verstrekt verder geen gegevens om het voor je op te lossen, dan wordt het wel erg moeilijk allemaal.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan