Ati Radeon 9200 3d ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervelend, trommel eens dxdiag in uitvoeren, natuurlijk als de drivers eruit liggen, en kijk wat daar allemaal voor misvattingen worden weergegeven, bij beeldscherm.

Lange Pier zei:
Vervelend, trommel eens dxdiag in uitvoeren, natuurlijk als de drivers eruit liggen, en kijk wat daar allemaal voor misvattingen worden weergegeven, bij beeldscherm.

Geeft nu meldingen geen direct 3d, direct draw of Agp versnelling beschikbaar. Toen de drivers nog actief waren stond alles op ingeschakeld. 3d functionaliteit niet beschikbaar.

Ik ben uitgeoplost, mijn ideeën zijn op.:(
Enig wat ik nog kan bedenken is dat de AGP in de bios niet goed staat, maar als je daar verder niet bent aangeweest, of een biosreset hebt gedaan, heeft dat ook verder geen zin.

Vraag aan de moderator, via een mailtje, of deze weer als onopgelost gezet kan worden, of maar een nieuw topic met alles wat je gedaan hebt en je systeem specs, misschien heeft iemand anders nog een heldere ingeving.

Lange Pier zei:
Ik ben uitgeoplost, mijn ideeën zijn op.:(
Enig wat ik nog kan bedenken is dat de AGP in de bios niet goed staat, maar als je daar verder niet bent aangeweest, of een biosreset hebt gedaan, heeft dat ook verder geen zin.

Vraag aan de moderator, via een mailtje, of deze weer als onopgelost gezet kan worden, of maar een nieuw topic met alles wat je gedaan hebt en je systeem specs, misschien heeft iemand anders nog een heldere ingeving.

Ik zal even van ict op mijn werk vragen, mocht dit niet lukken open ik weer een nieuwe topic. Iig heel erg bedankt voor je hulp. :thumb:

Volgens mij is het probleem nu echt opgelost. Ik heb de chipset drivers nogmaals geinstalleerd. Toen ik even later de boel wederom opstartte deed alles het naar behoren.
Hopelijk blijft dat zo. Allemaal bedankt. :thumb:

(Mocht ik weer te voorbarig zijn open ik een nieuw topic.;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan