Ati radeon 9200 met CTX S501A

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Jens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
56
ik heb een amd 2200+ met win xp, onder een ati radeon 9200. Sinds kort heb ik een nieuw scherm namelijk de CTX S501A. Zodra ik deze er echter aanhing kreeg ik het bericht "signal over range". Nu weet ik dat dit met de horizontale en de verticale frequentie te maken heeft maar ik weet alleen niet hoe ik dit oplos
 
Hoe zijn je instellingen nu?. Deze monitor kan, maximaal een resolutie van 1024X768 en een refreshing rate van 60Hz tot 75Hz, aan. Zet,om te proberen, de instellingen op 800x600 met 60Hz. Kijk dan wat die doet. Is alles ok, ga je hoger in resolutie (1024X768) met dezelde refreshing. Het is even spelen met die instellingen.
 
Zelfs als ik de instellingen op 640X480 laat staan en ik start de computer opnieuw op dan krijg ik ""signal over range" in het boekja van de monitor staan een aantal horizontale en verticale frequenties in combinatie met de bijpassende resolutie ik weet alleen niet hoe ik deze frequenties instel bij mijn videokaart
 
Ja OK. Ga naar Configuratie scherm -> Beeldscherm -> instellingen. Stel daar de gewenste resolutie in. (bvb. 1024X768)
Daarna
Klik op geavanceerd -> Monitor -> dan zie je de refreshing rate ( Vernieuwings frequentie). Stel die in op 60Hz.

Dit zou toch moeten lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan