ati radeon 9200se upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldenPower

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2010
Goedemiddag allemaal.

ik heb een oud computertje staan en ik wil het gaan upgraden om wat betere spelletjes te spelen.
ik heb er nu een ati radeon 9200se videokaart in zitten maar ik wil deze graag upgraden naar een beteren
na veel reviews gelezen te heben kwam ik erachter dat deze videokaart heel slecht is voor spelletjes.

heeft iemand een idee voor een betere videokaart?

Cheers:p

Welkom op helpmij.......

Vertel eerst maar eens wat de rest van je systeem is.Moederbord,processor etcetc...

Ja uhm ik weet nog niet veel van me computer zelf maar ik geef het een kans

ik weet tot nu toe dat er een AMD XP 1800+ in zit met 1 Gb geheugen
er zit nu wel een Ati radeon 9200 se kaart in maar, ik zou gewoon een betere kaart willen die het zelde als me Ati radeon 9200 se eruit ziet zodat ik zeker weet dat het wel past het is namelijk een mini tower dus als de videokaart te groot is past die niet :(.
ik had iets gelezen over een radeon 9800 pro. zou die beter zijn voor games?

Ps : vanavond om 8/9 uur is me computer weer thuis hij staat nu nog bij me vaders huis maar neem hem mee naar me moeders huis aangezien ik daar meer ben.
dan kan ik wat meer vertellen over me mobo en hardware die er in zit.

Laatst bewerkt:
Ik ga je verder nog geen advies geven wat voor kaart het dan (evt)zou kunnen gaan worden.Gezien de huidige kaart en proc ga ik me toch al afvragen of er iets is voor je en tegen welke kosten.

Wil je weten waaar je pc uit bestaat dan kan je met onderstaand progje alles achterhalen.Als je die info dan hier vermeldt kunnen we eens verder kijken wat er mogelijk is.

speccy

ja me voorkeuren zijn natuurlijk de beste goedkoopste kaart die er is maar ik heb ook wel een budget voor 100 euro maximaal 150 als ik het er voor overheb :)

en vanavond zal ik je zo veel mogelijk informeren met me computer specs

Ik weet nu uit ervaring op voorhand al dat het echt zonde van je geld is om daar 100-150 euro in te steken.

Eens met Frank!

Om nog maar te zwijgen over de games die je van plan was te gaan spelen, want die zijn nog niet eens genoemt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan