Ati Radeon 9250 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Derk123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2008
Ik heb op mijn computer een Ati Radeon 9250 (128 mb). Ik merkte dat veel spellen het niet deden omdat de videokaart niet goed genoeg was. Dus ik naar de winkel om een nieuwe kaart te kopen. Ik laat de verkoper mijn videokaart zien en hij vertelt me dat er eigenlijk geen ''upgrade'' voor is. Dat was natuurlijk een telleurstelling. Dus ik weer terug naar huis en de videokaart er terug in. Nu heb ik soms dat het Beeldscherm uitvalt of bevriest, en dat als ik een spel probeer op te starten, hij het niet meer doet.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb echt hulp nodig!

Alvast bedankt,

Derk.

Want een onzin trouwens dat er geen upgrade zou zijn voor die 9250. Dat is inderdaad een bagger-kaart, maar er zijn nog zat goede AGP kaarten te koop hoor!

Reactie

Want een onzin trouwens dat er geen upgrade zou zijn voor die 9250. Dat is inderdaad een bagger-kaart, maar er zijn nog zat goede AGP kaarten te koop hoor!

Het klopt inderdaad dat er nog genoeg AGP kaarten zijn, maar ik heb een desktop en geen 'staande' computer waardoor deze er weer niet aanpassen. Omdat hij lager moet zijn moet de beeldscherm connectie ook in een apart slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan