Ati Radeon 9550, grafische applicaties/beelden werken niet 100% (drivers installed)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murrayz

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Goedendag,

Ik heb een ATI Radeon 9550 en heb Windows XP Proffesional + SP2 opnieuw op mijn computer geinstalleerd een tijdje geleden. Sindsdien doen sommige dingen raar;

• Zelfs een simpel spelletje (bijvoorbeeld GunZ) doet het totaal niet. Hij start wel op maar i.p.v. de gebruikelijke fps lag is het beeld nu gewoon helemaal zwart, terwijl je het geluid wel hoort.
  • YouTube doet het prima totdat ik HQ of HD aanklik. Dan gaat het filmpje haperen/stotteren en is het niet leuk meer om te kijken.

De drivers zijn juist geinstalleerd samen met DirectX 9.0c.

Verdere specificaties:
Intel Pentium 4, 3.0GHz
1024MB DDR
ASUS P4S800
De videokaart bevat 512mb.

Kan iemand mij helpen of is mijn videokaart gewoon kapot?

kijk anders even naar de temperaturen met bijvoorbeeld pcwizzard, als die erg hoog zijn kan je even kijken of de koeler stofvrij is, als er stof zit, haal dat dan weg met een busje perslucht. geen stofzuiger gebruiken, hierdoor schijnt hardware te kunnen beschadigen. als de temperaturen daarna nog hoog zijn kan je proberen je fan speed even te verhogen, met gebruik van bijvoorbeeld rivatuner. ik denk dat de videokaart anders inderdaad kapot is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan