ATI Radeon 9600 Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Kaman

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
109
Ik heb net een nieuwe PC en daar speelde ik dus UT2004 demo op.

Het probleem is dat die game steeds vastloopt.
Er komt dan een melding van VPU Recover Utiltiy dat de kaart opnieuw is ingesteld.

Wat is nu het probleem? Wordt de kaart te warm? Is ie te oud voor de game?

Ik heb dus een ATI Radeon 9600 Pro (128MB) en ik speel nu in 1024x768 32 bit, met alles zo'n beetje op normal.

Verder een P4 2.8 Ghz, 512MB en de laatste Catalyst drivers geïnstalleerd.
 
ATi’s VPU recover feature is also in evidence. This means that if the VPU stops communicating with the driver software, the VPU recover utility will try to reset the graphics hardware and avoid an entire system crash.

Leesvoer
 
Geplaatst door topmas38
ATi’s VPU recover feature is also in evidence. This means that if the VPU stops communicating with the driver software, the VPU recover utility will try to reset the graphics hardware and avoid an entire system crash.

Leesvoer

Ok, dat is dus wat VPU recover doet.
Maar kan ik het veilig uitzetten, zonder dat m'n kaart eraan gaat?
 
Je kaart gaat er denk ik niet aan, maar je PC crasht wel.
Weet iemand misschien ZERKER dat je dat uit kan proberen?

Dan zou je eens kunnen kijken of je comp. i.d.d crasht.
 
Nou ik heb het nu ook met VPU Recover uitgeschakeld geprobeerd, en ik blijft hetzelfde probleem houden. Alleen looptie nu gewoon helemaal vast.

Ik dacht dat het misschien aan UT2004 lag, maar dat is ook niet zo: het is precies hetzelfde in NFS:U :confused:

HELP!! :(
 
Heb je hem op AGP8* staan?
Open het Control Panel en check de instellingen onder het tablad 3D.

Grtz.
 
VPU recover zorgt voor een reset op je graka als die niet reageert. Drivers worden dan ook uitgeschakeld vaak moet je zelfs rebooten om eea aan de gang te krijgen.

Haal die graka er eens uit[deinstalleren] en installeer hem opnieuw, haal even de nieuwste directx binnen en cataclystdrivers etc...Schakel de vpu uit en probeer eea oponieuw.
Krijg je nog vastlopers?

H
 
Geplaatst door FunZip
Heb je hem op AGP8* staan?
Open het Control Panel en check de instellingen onder het tablad 3D.

Grtz.

Ja ik heb (had, nu :D ) hem op AGP 8x staan...
Dit heb ik teruggezet, en nu blijft alles lopen! :thumb:

Thanx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan