ATI radeon 9800 pro help

• Onderwerp starter Onderwerp starter reza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reza

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
beste mensen ik heb de volgende probleem kijk de link even mijn probleem maar ik kom niet uit het probleem blijf bij mij wat ik ook al doe dus ben nou van plaan om een NVIDIA kaart tegaan kopen maar weet niet zo welke wie raad mij 1 die het zelfde als deze van ATI is dus ook de (prestatie)

groetjes Reza

Ok, dit is HEEL vreemd!

Ik heb ook een Ati Radeon 9800 en heb EXACT hetzelfde meegemaakt een aantal weken terug na een format.

Iemand hier op het forum heeft OOK een Ati Radeon 9800 en maakt EXACT hetzelfde mee..

:confused: :confused: :confused: ik vind dit echt heel raar...

Overigens zie ik dat je een ASROCK mobo hebt? Ik ook..

Overigens heb ik ook een nieuwe nVidia inmiddels en die bevalt me goed. De persoon waar ik het over heb denkt er ook over om een ander te kopen.

Hoe oud is de kaart?
Als er nog garantie op zit zou ik eens een bezoekje plegen bij de winkel.

als ik het goed begrijp krijg je dus bij het spelen van games de melding dat vpu recoverblablabla. Ik heb zelf precies hetzelfde gehad bij veel spellen. Wat ik gedaan heb is gezorgd dat ik de nieuwste drivers gedownload heb van ati, dan kan je vpu recover namelijk uitschakelen. Ik ben op dit moment mijn pc aan het formatteren dus kan ik het niet zelf proberen, ik zit nu op een laptop. Je moet met je rechtermuisknop op bureaublad drukken. Kies eigenschappen. ga dan naar instellingen. druk dan op geavanceerd en dan moeten er een aantal ati tabs zijn in het schermpje dat je ziet. in 1 zon scherm is het mogelijk de vpu recover uit te schakelen. dit moet je doen, en als het goed is is het probleem dan verholpen. Ik zal ook op zoek gaan naar het berichtje dat ik geplaatst had op helpmij.nl toen ik het probleem had. veel succes.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan