ati radeon 9800

Status
Niet open voor verdere reacties.

torhunter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
Berichten
1
Beste lezer,

Ik heb sinds pak em beet een week een probleem met mijn videokaart.. ik krijg heel de tijd blokjes door het beeld heen, het begint maar een paar blokjes en strepen wat steeds heftiger word en uiteindelijk loopt me computer vast.. zo net was het zo erg dat mijn computer gewoon uitviel..
ik heb mijn computer denk ik een maand geleden verhuist dus ik denk dat die in de auto iets teveel geschud is want ik heb sinds mijn computer in me nieuwe huis staat ook een probleem met mijn voeding.. elke keer als me computer een paar uur heeft uitgestaan, en als ik hem dan aanzet maakt me voeding heel veel lawaai (lage zoem) na een paar minuten is dit over, het was wel irritant maar niet echt een reden om een nieuwe te kopen (dacht ik)...
Dat ik dit vertel over me voeding heeft misschien betrekking tot mijn probleem met mijn videokaart.. zou het kunnen dat mijn videokaart niet genoeg stroomtoevoer krijgt omdat mijn voeding misschien minder goed produceert?
of ik mijn videokaart gewoon echt afgeschreven?

gister had ik het 1 en ander gelezen op het forum, en daar zeiden ze dat het misschien aan de drivers lag, dus ik heb nieuwe drivers geinstalleerd (eerst de oude zorgvuldig verwijderd) en toen deed mijn computer het inderdaad goed, maar ik kom nu net terug uit me werk en hetzelfde probleem begint weer, dus ben bang dat het probleem niet echt in de drivers ligt..

meer kan ik er op dit moment niet over vertellen omdat ik nagenoeg niet weet waar het probleem ligt..

ik hoop dat het genoeg informatie is en bedankt voor diegene die er tijd in steken om mij te helpen!!

mvg,

mark
 
Zit alles nog vastgeschroeft etc. omdat het misschien met de auto is gaan trillen en vooral de schroeven bij de PCI sloten. het is misschien domme opmerking maar kijk dat na want miss is die videokaart wel wat losser gaan zitten.

Anders kan het ook gewoon zijn dat er iets op je videokaart is gebroken gemolt of wat dan ook. ook zou je voeding het probleem kunnen zijn. Maakt er iets lawaai in je kast? wat voorheen niet was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan