ATI Radeon HD 3450 dmv s-video op tv kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimkuh

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
56
Ik heb een ATI Radeon HD 3450 (RV620) in mijn computer gezet en de driver geïnstalleerd van ATI. Dit omdat de onboard video-kaart geen s-video uitgang had.
Mijn vraag is; ik heb de tv aangesloten op mijn pc dmv een s-video kabel op het frontpaneel van de tv en op de juiste zender gezet. Als ik dan rechtermuis knop op bureaublad doe>eigenschappen>instellingen zie ik daar wel een 2e beeldscherm (niet actief) staan. Heb een hele tijd zitten zoeken op forums, uitgeprobeerd en had op een gegeven moment wel het bureaublad op de tv, maar dan ook alleen de afbeelding van het bureaublad. Verder lukte het niet. Computer uitgezet, next time opnieuw aangezet, maar nu lukt het niet meer. Krijg het beeld niet over gezonden naar de tv. Heb ook bij start>uitvoeren>dxdiag wat gedaan toen, maar staat nu ook mijn 2e scherm niet meer bij.
Kan iemand mij helpen wat ik nu kan doen, zodat het wel werkt. Want vind geen oplossing. Wat moet ik doen, instellingen veranderen, andere drivers... weet iemand een oplossing?
Nu heb ik niet zo heel veel verstand van computers, maar begin er steeds meer van te begrijpen. Dus als het kan niet te moeilijke computer taal.. :eek:

Groetjes Wim
 
Laatst bewerkt:
Ha Harry,

thnx voor snelle reactie. Deze site had ik ook gezien, alleen had ik hier voor optie2 gekozen.

Nu heb ik optie 1 gekozen en geïnstalleerd.
Heb de tv opnieuw aangesloten, maar krijg/wordt het beeld nog niet doorgezonden. Moet ik iets aan de instellingen veranderen in ATI? Of is er iets wat ik over het hoofd zie?
Heb voorheen mijn laptop aangesloten via s-video op dezelfde tv, deze deed het toen wel, dus tv ondersteund het wel. Maar kom er niet uit.

Alvast thnx,
greetz Wim
 
Heb het beeld van de computer weer op de tv gekregen.
Maar nu zie ik alleen mijn bureaublad, alleen de afbeelding, verder zie ik niets. Er wordt niets weergegeven van wat ik op de computer doen.
Wat kan ik hieraan doen, zodat ik een bijv. film kan afspelen via mijn tv?

Alvast thnx.
Mvg. Wim
 
Super bedankt Harry

Het werkt nu super goed.

Heb het beeldscherm gecloond ( of hoe je dat ook schrijft :eek:) en nu werkt het.

Thnx.
Nu kan ik deze vraag sluiten. Gaak ff uitzoeken hoe dat werkt.

Greetz Wim
 
Hoi !

Graag gedaan !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan