ATI Radeon HD 3650

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoelde ik met mohaa. Ik heb mohaa breaktrough nog altijd prima kunnen spelen op mijn pentium 3 (933 mhz) en een videokaart met 64 mb (ik weet dat dat niets zegt maar ik kan je vertellen het was nou niet bepaald high-end was.) gpu. Daar was het ook nog prima speelbaar. Die van jouw moet dat in principe veel beter kunnen. Dus 50 fps moet makkelijk haalbaar zijn. Nu is mijn vraag alleen. Waarom wil je echt meer dan 50 fps. Dat is totaal onzinnig. Je ziet er echt totaal niets van.
 
Wow, serieus thanks man! :O
ik weet alleen niet zeker of dat gaat lukken :S!
ik heb die videokaart via een vriend gekocht die een bedrijf heeft hij koopt dingen bij een groothandel hij heeft dat ding voor mij bestelt en ik heb dan geld naar hem overgemaakt. ik kan het proberen maar :( anders kan ik nog proberen hem op marktplaats te zetten voor 60 euro ofso. dan kan dat wel lukken maarja. iemand hierzo interesse xD? :D
maar ik ga dit wel doen idd.
 
Wow, serieus thanks man! :O
ik weet alleen niet zeker of dat gaat lukken :S!
ik heb die videokaart via een vriend gekocht die een bedrijf heeft hij koopt dingen bij een groothandel hij heeft dat ding voor mij bestelt en ik heb dan geld naar hem overgemaakt. ik kan het proberen maar :( anders kan ik nog proberen hem op marktplaats te zetten voor 60 euro ofso. dan kan dat wel lukken maarja. iemand hierzo interesse xD? :D
maar ik ga dit wel doen idd.

Wat heb je voor die HD3650 betaald dan??
Voor 60 euro verkopen zal niet lukken, die kaart kost nog geen 53 euro nieuw in de winkel!

http://www.cool-prices.nl/nl/produc...hd3xxx-serie/sapphire-ati-hd3650,512mb-477577
 
aaah man ben ik genaaid dan.
80 euro die gozer zat te zeuren over btw en verzendkosten. oftewel ze eigen winst erbij geteld wat een kk naaier :S:S:S.
njaa ff kijken wat ik met hem kan regelen dan :( man waarom .
wss word me volgende salaris 140 euro fso. moet ik nog 48 hebben voor dat ding. :(:(

nja in ieder geval thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan