Ati Radeon Hd 4890 / directx 10.1 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Space Invaders

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik heb nu mijn nieuwe systeem zo anderhalve week binnen, en het bevalt me goed.
Nu heb ik gelezen dat mijn kaart directx 10.1 ondersteund. Alleen zit bij de kaart standaard de 9.0c versie erbij. Heb veel gezocht naar een site waar ik de 10.1 versie kon downloaden maar heb nog niks gevonden. Kan 1 van jullie van mij verder helpen?

DX 10 zit standaard in Vista en is niet los te downloaden.
Bij mijn weten wordt deze in sp1 opgewaardeerd naar DX10.1
informatie

mvg leo

Doe eens start - uitvoeren - Dxdiag

Daar zie je je directx-versie. Dat moet gewoon de versie 10 zijn...

Geen 10.1 dus.
Dat lijkt alleen geactiveerd te kunnen worden via een hack
techmixer
Of de hachk werkt weet ik niet, iig heeft 10.1 weing extra's te bieden tov 10.0.
Straks komt 11 (ik las ergens oktober), daar zit alle 10.1 functionaliteit bij inbegrepen.

Ondersteunt mijn kaart dat ook?
Zou wel stom zijn , want ik heb 1 van de nieuwste 4890 kaarten.

Heb je nu al gedaan wat ik zei?
Naar ik begrijp gaat het hem om de versie 10.1 en heeft hij gewoon 10.0.

DX 11 heeft ongtwijfeld weer functies die niet door je kaart (geen enkele huidige kaart trouwens) ondersteund worden.
Niet echt iets om je zorgen over te maken, want het duurt vaak weer een tijd voordat de spellen ook gebruik gaan maken van die functies.

Bij de kaart geleverd (op cd), dat zegt niets over wat er met windows is geinstalleerd
Daar het een nieuwe machine betreft ga ik er van uit hij Vista heeft en dus automatisch v10.

We lezen de reactie wel van Space Invaders

Laatst bewerkt:
Bij de kaart geleverd (op cd), dat zegt niets over wat er met windows is geinstalleerd
Daar het een nieuwe machine betreft ga ik er van uit hij Vista heeft en dus automatisch v10.

We lezen de reactie wel van Space Invaders
Nee, ik lees het echt zo dat hij denkt dat hij 9 heeft. Wat ik met mijn uitleg wil laten zien is dat hij wel DX10 heeft.

Ik heb dirext x 10.0 er op staan , want ik heb die van de direct x site gedownload. was ik zeker vergeten te melden?

En wat staat er bij dxdiag in het tabblad 'display' (beeldscherm in het nl?)
Bij mij staat bij DDI version: 10.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan