ATI Radeon HD 5450

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blaaai

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
beste help mij'ers,

ik heb jullie hulp nodig :o

ik heb een pc uit 2004 die is aan vernieuwing toe.
dus wou ik een Dell Inspiron 580 halen, nu zit er bij de beste versie die ik wil halen een ATI Radeon HD 5450.
Volgens een vriend van me dual screen mode doen, of terwijl 2 beeldschermen eraan met 2 verschillende beelden(GEEN KLOON!).
hier is de specificatie pagina hier.
er staat wel iets tussen,
Dual GPU scaling .
maar met mijn gebrekkige computerkennis weet ik niet wat ik ermee moet/kan :P

klopt zijn bewering???

bij voorbaat dank :D

grtz, pascal

je bedoeld dat de andere scherm je beeld uitbrijd? dit moet prima lukken deze kaart zou tot 3 schermen aan moeten kunnen dankzij eyefinity maar dan niet tijdens games maar multitasking is wel handig. maar voor games zul je vanaf een hd5750 moeten kijken voor zware games hd5840 of hoger

nee, ik bedoel dat je 2 schermen verschillende dingen kan doen
dus bijv op de ene een mail open en de ander word, of de een media-player of itunes en de andere een game.

of moet ik daarvoor crossfire erin maken?? want dan koop ik er gewoon nog een ait radeon hd 5450 bij.

Laatst bewerkt:
je bedoeld dat de andere scherm je beeld uitbrijd? dit moet prima lukken deze kaart zou tot 3 schermen

:rolleyes:
ja dat kan dus
nee je hebt geen crossfire nodig

de HD5450 is niet gemaakt voor game dus als je al meerdere schermen wilt gebruiken kan dat alleen voor mail media-player etc
anders gaat het extreenm laggen

Laatst bewerkt:
oke, dus ik kan wel dat met mail enz, en simpele internet mmorpg's lukt toch wel :)

ja, dan met sony vegas pro 9.0 bewerken dat kan allemaal want dat is genoeg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan