Ati Radeon HD3650 vs. nVidia 9500GT (Low Profile)

Status
Niet open voor verdere reacties.
51?? dat is belachelijk!

ik mag hopen 151... want 51 is om te lachen sorry hoor als het echt zo is...

Ik zal m'n PC nog wel ff opnieuw opstarten.. ff laten rusten:D;):thumb:
Ik post later nog wel de nieuwe en hopeljk betere score...:)

Rick

Denk je dat dat nog lukt voor 5 uur? want dan ga ik werken en dan kan ik nog even kijken. Als dit niet lukt oke dan kijk ik na 7 uur nog wel :) Dan ga ik nu nog ff gamen ;)

Haha :P jij hebt het dus ook getest :) tjah het is al een wat ouder kaartje hea :)

77? :confused:

hier klopt iets niet... je zou er minstens 160 uit moeten halen...

Heb je nog iets speciaals met je kaart gedaan? En speelt hij alle spellen wel gewoon?
Speel je bijv GTA IV?

sorry hoor van al deze vragen... maar als ik op internet bij de scores kijk staat er 164... die is van de 9500 GS, en de 9500GT is toch wel beter...

Mijn HD3650 haalt momenteel 92!

Er klopt dus iets niet... Als je de test laat lopen ben je toch nergens anders meer mee bezig?

Ben gewoon erg :confused: door de score...

Vraag maar raak hoor!
Misschien zal het komen dat ie als best wel heet was, van het spel dat ik aan 't spelen was...
Ik check het morgenvroeg nog een keer, als ie is 'uitgerust' XD.
Je hoort het nog wel :thumb:

Rick

Ik weet gewoon dat een nachtje "rust" voor een GPU niks tot vrij weinig uitmaakt... ik weet niet hoe heet jouw "heet" is maar mijne (dus nog: HD 3650) is echt een heethoofd want die haalt ingame de 90 graden easy.

Ik weet alleen wel (tenzij dit me gaat verrassen) dat een nachtje rust niet kan resulteren tot verdubbeling van het aantal frames... maarja ik weet niet hoe dat met nVidia's zit :)

anyway, succes :thumb:

Ik zie dan wel wat eruit komt...

vreemd...

daar snap ik dus echt even niks van...

maar iets anders dan, want daar gaat het uiteindelijk wel om: wat voor spellen speel jij? en lopen deze lekker? Dan gaan we er maar even vanuit dat er hier iets fout is... ik kom er nog wel op terug als ik het gevonden heb :)

Maar even antwoordje dan maar op de spellen vraag :)

Ik speel voornamelijk NFS Carbon, ech op z'n allerhoogste instelingen. (bij gevorderd)
Het spel kan niet soepeler! :thumb:
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met stotterd beeld...

NFS Carbon is een iets ouder spel, en niet superzwaar. Wel weet ik dat mijn HD3650 hem niet lekker soepel liet lopen... Dus dit is natuurlijk een groot verschil voor mij :) aangezien ik niet doel op het hardcore gamen... maar het spelen van al wat oudere spelletjes als bijv NFS Carbon... en nieuwe niet al te zware spellen als L4D :)

de 9500gt is wel beter dan de 3650, er is gewoon iets mis met die benchmark denk ik. je zult in ongeveer elk spel gewoon betere prestaties krijgen dan met je 3650

Oke, ik gaat het even serieus overwegen :) Dan heb ik in principe een HD3650 over... Zou ik die terug kunnen sturen naar de winkel (Alternate) of gewoon verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan