ATI Radeon HD4800 series won't update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Berichten
80
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem ik heb op het moment ATI Catalyst Control Center versie 2009.1124.2131.38610. Nu wil ik deze updaten naar de nieuwste variant namelijk versie 10.10.

Dit doet hij echter niet als ik hem voor het eerst wil installeren geeft hij op een gegeven moment compatibiliteits problemen. Hij vraagt een assistent te hulp en of ik het nog een keer wil proberen onder bepaalde aanpassingen. Als ik dit doet dan blijgt hij wel bij de processen onder taakbeheer, maar valt ineens weg. Maar hij begint ook niet met installeren. Ik kom voorbij het punt waar hij alles uitpakt, maar dit werkt ook niet.

Ik heb geprobeerd in de veilige modus, eerst de oude drivers te verwijderen, werkte ook niet (moest toen systeemherstel doen om de oude terug te krijgen).

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,
Daan Hendriks
 
Goedemiddag,

Goede driver gedownload en voor het juiste besturing systeem en om welke kaart gaat het ?
 
Het is een HD 4890. Maar ik begrijp er niks van als ik de laatste drivers installeer dan doet hij dus wat het probleem is. Hij geeft die compatibiliteit aan en verder doet hij niks. Er wordt gewoon niks geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan