ATI Radeon X1100

Status
Niet open voor verdere reacties.

clef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een Fujitsu Siemens laptop met de onderstaande specs:
Fujitsu Siemens Notebook
Processor: AMD Turion64 X2 TL50
Geheugen: 1024mb
Hardeschijf: 120gb SATA
CD/DVD: DVD DL multi burner
Videokaart: ATI Radeon X1100 (256mb)
Windows Vista


Nu zie je dat de videokaart niet veel soeps is om de nieuwste games (optimaal) mee te spelen. Ik wil nu een nieuwe videokaart aanschaffen. Kunnen jullie me een videokaart adviseren waarmee ik de nieuwste spellen wel optimaal kan spelen?

grt
Clef
 
videokaart

kan ik die in een laptop niet vervangen dan??? sorry, ben nogal een digibeet:confused:
 
Hoi,

Inderdaad dat gaat niet bij dit notebook.

Modag
 
videokaart

nondeju, das nie zo mooi:evil:
 
videokaart

je zegt: dat gaat niet bij DIT notebook. Bedoel je dat dit bij geen enkel notebook gaat of specifiek bij deze niet?
 
Voor zover ik weet zit de videokaart bij een laptop altijd op het moederbord.
 
Voor zover ik weet zit de videokaart bij een laptop altijd op het moederbord.

Dat is niet geheel waar.
Er zijn diverse laptops waar wel een 'losse' videokaart in zit, alleen zijn deze 'losse' kaarten speciaal gemaakt door de laptop fabrikant, wil je deze dus vervangen door een beter exemplaar hangt daar meestal ook een heel fors prijskaartje aan.

Zoiets als dit dus->http://www.laptopsolutions.net/ati_radeon_9000.htm
 
Dat is niet geheel waar.
Er zijn diverse laptops waar wel een 'losse' videokaart in zit, alleen zijn deze 'losse' kaarten speciaal gemaakt door de laptop fabrikant, wil je deze dus vervangen door een beter exemplaar hangt daar meestal ook een heel fors prijskaartje aan.

Zoiets als dit dus->http://www.laptopsolutions.net/ati_radeon_9000.htm

Maar dan heb je het wel over leveranciers waar je een bepaalde configuratie op bestelling kunt plaatsen, zoals Dell in jouw voorbeeld.
Deze verzameling leveranciers had ik inderdaad even over het hoofd gezien. Mijn fout.
Bij de normale huis tuin en keuken merken weet ik zo gauw geen laptop waarbij de videokaart niet op het moederbord zit.
 
Ik hoor heel veel verhalen met de ATI Radeon X1100 en Notebooks. Maar ik heb een gewone PC met Vista Home Premium, en ik heb ook deze kaart. Is deze dan geìntegreerd in het moederbord? En als ik die dan wil vervangen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan