ati radeon x1300 pro op een msi ms-7046 mobo

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heeey ik heb een vraagje: in een computer van een vriend van mij zit een 'MSI ms-7046 Medion OEM' hier wil ik een videokaart inzetten namelijk de Ait radeon x1300 pro, om COD 4 enigszins te kunnen spelen.

Maar is dit mogelijk want op google heb ik niet echt kunnen vinden of deze videokaart op dit mobo past? Jullie weten het vast wel :P

Alvast bedankt:thumb:

Dan zal je er nog even bij moeten vermelden of het hier om de AGP versie of de Pci-e versie van de kaart gaat.

De pci-e kaart zou moeten passen, de agp niet. Volgens het web heeft dit moederbord alleen een pci-e slot.

Laatst bewerkt:
MAaar... Toch nog even terugkomend op dit topic:p

Welke videokaart kan ik op dit mobo zetten als ik COD 4 wil spelen??

Heeft niemand een idee of dit op dit moederbord past en dan goed functioneert?:) Want dan kan ik er hiervan namelijk één kopen :-)

Beide zijn PCIe kaarten, dus ja.

Maar voldoet je voeding voor deze kaarten (kast openen, merk en wattage vermelden)? Hoe ziet de rest van je systeem eruit?

Wat is het doel van het plaatsen van een videokaart? Gamen, zo ja welke?

Alleen op die manier kan er een goed advies gegeven worden.

De eisen voor de pc zijn niet zo hoog, maximale game die erop gespeeld hoeft te worden is cod4. Voedingstype en processor weet ik niet want de betreffende computer staat niet in mijn huis:rolleyes:

De informatie die ik heb is dat het een kant en klare computer van medion was met het moederbord: MSÏ ms-7046 medïon oem.

iig bedankt dat je een reactie wou geven:thumb:

Geen probleem, maar toch zou ik graag een duidelijk antwoord op al die vragen zien. Pas dan kan je echt een goed advies krijgen.

Een videokaart heeftbijvoorbeeld een minimum aan voeding nodig, haal jij dat niet, dan zal je dus ook de voeding moeten vervangen.

Daarom graag alle gegevens van de pc plaatsen of het merk en type, waarbij type toch wel belangrijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan