Ik heb op
www.srtest.com gekeken of onze computer aan de systeemeisen voldoet en dat doet hij, maar ik weet niet waarom hij dan nog vastloopt :S, ik denk dat het aan de videokaart ligt. Ik heb met windows updates mijn videokaart geupdate, maar hij doet het nog niet :S.
heb je eerste de oude drivers eraf gehaald?
pc herstart?
nieuwe drivers installeren?
pc herstart?
dan pas fifa08 gaan spelen?
en welke 700 series heb jij gedaan?
de radeon of de mobility?
Enne een foutje mijn videokaart heet ATI MEDION RADEON X740XL

Hoe ik de update deed:
Ik ging naar
www.ati.com kom daarna naar ATI Graphics Drivers daarna pakte ik in de eerste kolom '(Windows XP)Professional/Home' en in de tweede 'RADEON' en in de derde kolom 'Radeon X700 series. Daarna klikte ik op go en en hij update ik heb niks verwijderd ofsow. En daarna deed ie wat raar dus deed ik systeemherstel maar de dingen waren nog steeds niet weg :S. En toen merkte ik dat ik via Windows Update moest updaten en daar was wel de goede driver geüpdate. Maar Fifa 08 deed het nog steeds niet, want toen hij vastliep toen was de resolutie vanzelf veranderd :S En er kwamen foutmeldingen. Dus heb ik een ouder spel geprobeerd te spelen (Fifa World Cup 2006) die het normaal wel deed maar nu dus vastliep zoals Fifa 08. Er kwam toen iets te staan dat v.... (het begon met een v maar ik weet niet meer waar het mee eindigde) commando's gaf aan het beeldschermapparaat (of zoiets) maar die reageerde niet en daardoor was er een fout opgetreden. Kortom het was te ingewikkeld voor mij
Antwoord op je vragen frankwannet:
1. Nee ik heb er niks vanaf gehaalt
2. Dus heb ik toen ook de PC niet herstart
3. Ja de nieuwe drivers waren correct geïnstalleerd
4. Toen heb ik de PC wel herstart
5. Ja ik was dan pas Fifa 08 gaan spelen
Ik hoop dat jullie hiermee voldoende info hebben om het probleem voor me oplossen,
Creater
EDIT: De Update die ik downloade was: Catalyst 7.1 met Control Panel